Hop til indhold

Recommended Posts

Didrik Slagheck skrev, for 19 minutter siden:

solide ungpige silikone bryster?

Ja ok, fint nok, men har du rent faktisk haft en oplevelse med pigen, som du ønsker at dele?

Eller følte du blot et behov for at ytre dig, eller ........??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 minutter siden:

Ja ok, fint nok, men har du rent faktisk haft en oplevelse med pigen, som du ønsker at dele?

Eller følte du blot et behov for at ytre dig, eller ........??

Hvis du med ytre mig, mener at jeg  stiller et simpelt og kort spørgsmål ........ og hvis det skal skæres ud i pap, så ser det umiddelbart ud til at være et par silikone kasser, og ikke ungpigebryster.

Alminox, Samarin og Balancid Novum, kan fås i håndkøbmod mod for meget mavesyre .........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, det var en okay omgang. Hun virkede lidt tilbageholdende, så tog kun en massage, og det virkede ikke rigtig til at hun havde lyst til andet. Men tror bestemt det er mulighed for det, tror bare ikke vi havde en god kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Didrik Slagheck skrev, for 4 timer siden:

så ser det umiddelbart ud til at være et par silikone kasser, og ikke ungpigebryster.

Med dette bidrager du jo ikke til det der efterspørges, fsva. om nogen har oplevelser??

Men det er der heldigvis andre der har gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 5 minutter siden:

Med dette bidrager du jo ikke til det der efterspørges, fsva. om nogen har oplevelser??

Men det er der heldigvis andre der har gjort.

Fald nu ned Glød. Det var et spørgsmål eller rettere en formodning der ønskedes af-eller bekræftigelse på.

Men du har da ret i at spørgsmål ikke i sig selv bidrager, men er det ikke netop formålet med spørgsmål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 13 timer siden:

Fald nu ned Glød

Du har ret, Synes bare at @Mb960,  der er ny, fortjener svar på om "Nogen der har oplevelser", i stedet for at man starter med at afspore tråden om annoncetekstens indhold.

Jeg var måske lidt aggressiv i min retorik. Lad os begrave afsporingen her som jeg selv nu har bidraget med:oops:. Beklager!

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ

Jeg har ikke selv været der men har skrevet med dem. Men kan få det hele med eller uden gummi. Det giver mig altid lidt kolde fødder så jeg tjekker det nok ikke ud. Standard priser plus 500 for uden gummi. Jeg spurgte ikke engang til det men de skrev det bare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Didrik Slagheck skrev, for 1 time siden:

i går, skrev jeg to korte, høflige sms, uden svar ......

Prøv at ringe, det er også det hun/de lægger op til i annoncen; "Kontakt for booke +4571602197". 

Mange klinikker gider ikke SMSér, her er det dog lidt underligt at du ikke får svar, når nu hun skriver "100% dansk", man kunne måske forstå det manglende svar, hvis danskkundskaber var mangelfulde, men det synes jo ikke at være tilfældet her

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 18.5.2023 at 11:46:

Mange klinikker gider ikke SMSér

Nu har @AndersJ jo lige skrevet, at han har "skrevet" med dem, så det lader til at de kan skrive på dette sted. Han oplyser dog ikke sproget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Nu har @AndersJ jo lige skrevet, at han har "skrevet" med dem, så det lader til at de kan skrive på dette sted. Han oplyser dog ikke sproget.

Det tror jeg var engelsk. Tror mere det er måden man skriver på der er afgørende 

pænt ikke for kort og ikke for langt og helst konkret. Sådan vil jeg også helst selv

have beskeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...