Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgt Baleri  igår og tænkte at hun fortjæner god snmeldelse.Blev liderlig af hendes fristende billeder .Og tænkte at min ven fortjener at få en omgang deepthroat fra  Baleri.Tekstede ti nummer fra anoncen, hun svarede med det samme.Aftalte tid og  om 30 min var jeg i hendes lejlighed.
Aftalt service dT blow  med det hele og blev ikke skuffet Jeg Tømte helle min tank. 
Baleri er  flot, lækker og sød at snakke med. Her fra anbefalinger til alle mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte Legendary Mina, om hun kunne foreslå en god kvinde til mig. Hun pegede på hende der. Som kvalitetsdame. 

Aldrig været sammen med hende. 

 

Men at Mina sagde det, gjorde et stort indtryk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cromorne skrev, for 21 timer siden:

Jeg spurgte Legendary Mina, om hun kunne foreslå en god kvinde til mig. Hun pegede på hende der. Som kvalitetsdame. 

Aldrig været sammen med hende. 

 

Men at Mina sagde det, gjorde et stort indtryk 

Mina hvem? Link - takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet at besøge hende for et par år siden, men da hun sendte mig en kort video med hendes fødder smurt i olie, ledsaget af en meget præget engelsk af østeuropæisk accent, forsvandt liderligheden straks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...