Hop til indhold

Baleri deep skuffer aldrig

Featured Replies

Skrevet

Besøgt Baleri  igår og tænkte at hun fortjæner god snmeldelse.Blev liderlig af hendes fristende billeder .Og tænkte at min ven fortjener at få en omgang deepthroat fra  Baleri.Tekstede ti nummer fra anoncen, hun svarede med det samme.Aftalte tid og  om 30 min var jeg i hendes lejlighed.
Aftalt service dT blow  med det hele og blev ikke skuffet Jeg Tømte helle min tank. 
Baleri er  flot, lækker og sød at snakke med. Her fra anbefalinger til alle mænd.

Skrevet

Jeg spurgte Legendary Mina, om hun kunne foreslå en god kvinde til mig. Hun pegede på hende der. Som kvalitetsdame. 

Aldrig været sammen med hende. 

Men at Mina sagde det, gjorde et stort indtryk 

Skrevet
Cromorne skrev, for 21 timer siden:

Jeg spurgte Legendary Mina, om hun kunne foreslå en god kvinde til mig. Hun pegede på hende der. Som kvalitetsdame. 

Aldrig været sammen med hende. 

Men at Mina sagde det, gjorde et stort indtryk 

Mina hvem? Link - takker :)

Skrevet
Namnamtk skrev, for 47 minutter siden:

Mina hvem? Link - takker :)

Ingen link

Mina er stoppet desværre ..

Fantastisk pige 

Skrevet

Har overvejet at besøge hende for et par år siden, men da hun sendte mig en kort video med hendes fødder smurt i olie, ledsaget af en meget præget engelsk af østeuropæisk accent, forsvandt liderligheden straks.

Skrevet

Du kan ikke høre accenten, når han deepthroater. Har netop været forbi, og det var som sædvanligt en klasse oplevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.