Hop til indhold

Mørke piger

Featured Replies

Skrevet

Hej 

hvis man er til mørke piger… hvem skal man så besøge i Jylland lige pt? 

Skrevet
miko skrev, for 53 minutter siden:

Hej 

hvis man er til mørke piger… hvem skal man så besøge i Jylland lige pt? 

Hejsa 

Jeg kan godt lide Myrna, hun har desværre ikke annonce på PT,men sidst var hun i Arnborg - jeg har aldrig set så store kasser og virkelig berørings. Venlig

og så,er der en del latinoer af meget svingende kvalitet 

Skrevet

Melanie ser da sød ud, men hvis man nu er til slanke mørke piger med mindre faste bryster, hvem skal man så besøge?

Skrevet
goodfuck skrev, for 7 timer siden:

Melanie ser da sød ud, men hvis man nu er til slanke mørke piger med mindre faste bryster, hvem skal man så besøge?

Åh nu har jeg glemt navet på hende den slanke danske mørke pige, der plejer og være forskellige steder i Aalborg

Hun annoncere ikke lige Pt, men jeg har besøgt hende mange gange, og har altid givet god services

Skrevet
Servciesboy skrev, for 8 timer siden:

Åh nu har jeg glemt navet på hende den slanke danske mørke pige, der plejer og være forskellige steder i Aalborg

Hun annoncere ikke lige Pt, men jeg har besøgt hende mange gange, og har altid givet god services

Er det Choko Tøs , du tænker på ?

Skrevet
Vendelboen skrev, for 5 timer siden:

Er det Choko Tøs , du tænker på ?

Jeps, Choko tøsen er hendes navn, hun er lille3 og mørk har nok en A-skål, måske lille B, men gør et dejligt service, men træls hun er så meget off/on, længe siden hun sidst har været på

Go dag til alle 

Skrevet
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Jeps, Choko tøsen er hendes navn, hun er lille3 og mørk har nok en A-skål, måske lille B, men gør et dejligt service, men træls hun er så meget off/on, længe siden hun sidst har været på

Go dag til alle 

Seneste annonce d. 15 maj https://annoncelight.dk/showad/310291

Skrevet
Servciesboy skrev, den 17.5.2023 at 04:55:

Go dag til alle 

Det må da være en meget lys chokolade, der hentydes til :biggrin:

Skrevet
goodfuck skrev, den 22.5.2023 at 18:22:

Det må da være en meget lys chokolade, der hentydes til :biggrin:

Har du besøgt hende ? Vi har nemlig før været igennem denne dialog om Choko tøsen er mørk eller lys, billederne fortæller ikke retfærdig hendes kulør, og derfor startede jeg med og spørge om, du har besøgt hende siden du synes hun er lysebrun??

Go pinse til alle 

Skrevet
Servciesboy skrev, den 27.5.2023 at 14:31:

Har du besøgt hende ? Vi har nemlig før været igennem denne dialog om Choko tøsen er mørk eller lys, billederne fortæller ikke retfærdig hendes kulør, og derfor startede jeg med og spørge om, du har besøgt hende siden du synes hun er lysebrun??

Go pinse til alle 

Nej jeg har ikke besøgt hende. Min bemærkning er kun baseret på fotos i annoncen.

pt er Nørre Sundby lidt langt væk for en prøvetur, hvem ved måske kommer hun en dag i nærheden af Århus 

Skrevet
goodfuck skrev, for 6 timer siden:

Nej jeg har ikke besøgt hende. Min bemærkning er kun baseret på fotos i annoncen.

pt er Nørre Sundby lidt langt væk for en prøvetur, hvem ved måske kommer hun en dag i nærheden af Århus 

Choko tøsen kommer sommetider syd på Vejle tror jeg, men hendes billeder snyder hun er meget mørkere i virkeligheden , jeg spurgte bare fordi jeg ikke forstod din kommentar 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.