Hop til indhold

Rigtig dejlig og positiv oplevelse med Barbara ( Viby / Aarhus)

Featured Replies

Skrevet

Jeg brugte i dag, flere timer på at læse her på siden, om hvem jeg skulle besøge i dag.  Mit mål var at finde en som ikke bruger fake billeder og som bare var ægte.

Mit valg blev så Barbara https://annoncelight.dk/showad/354431 Da jeg synes at jeg kunne læse nogle ok ting.  Og jeg oplever tit at de piger som er i Viby området ikke er falske.

Og jeg må sige at jeg er utrolig glad for mit valg.  For ikke nok med at det er hende man møder, som man ser billeder af på hendes profil.  (Og ja det er up to date billeder.  Ikke noget med at de er taget for 10-15år/kg siden)  Jeg vil 100% sige at hun faktisk ser endnu sødere ud i virkeligheden.  

Stedet er i en lejlighed i en boligblok, tæt på Viby centeret (med masse af p pladser) Og jeg synes på ingen måde at det virket som om folk holdt øje med hvad der forgik i den lejlighed. (kommer der gerne igen)   Der er rent og pænt. Og en helt ok seng. 

Jeg ved ikke om jeg bare var heldig og vores kemi bare passet godt sammen.  Men hun var en super GFE og klart en af de mest indlevevene piger, jeg har mødt.  Rigtig dejlig krop, bryster, og en super flot fisse, som var helt i top, når det kommer til hygiejne osv.    

Prisen står i hendes profil, og er meget fair.   Det eneste minus er at hun ikke er alt for god til engelsk.  Det var bestemt ikke et problem at få aftalt hvad jeg ønsket.  Men jeg kan godt lide at lige tale lidt med pigerne også.  Både før og efter.   Men igen.  Hun er super, og det med at hun er dårlig til engelsk, er kun et problem.  Hvis man ønsker en samtale.  Hun kan nemt finde ud af hvad du ønsker..

Top score fra mig til Barbara, fordi hun på alle måder er ægte, og yder en rigtig god service.   Stor ros til de piger Barbara bruger profil tekst og billeder som passer. 

Hun er en rigtig WYSIWYG pige.    ( google det hvis du ikke kender det ord :-)  )   Og ja jeg vil besøge hende igen.  Som jeg kunne forstå det, så bliver hun i Viby i ca 14 dage mere.  Og så tager hun hjem. Og kom igen i juni eller også var det juli.  

Redigeret af elwis

Skrevet
  • Author

Jeg glemte at skrive at hun giver en helt ok massage, hvis man lige har brug for en lille pause inden man tager en omgang mere. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Barbara i dag.

Og jeg kan kun give elwis ret.

Barbara er en sød og køn pige, der virkelig er indlevede. Rigtig god gfe.

Jeg kommer meget gerne igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.