Hop til indhold
RedTeam

Artemis - First Timer Visit

Recommended Posts

Ohoy alle!

Jeg har en arbejdsrelateret tur til Berlin i starten af Juni måned, og vil i den forbindelse fordrive i hvert fald én af dagene med lidt kødelige oplevelser der længe har stået på ønskelisten.

Én af ønskerne, er et besøg hos Artemis, som jeg hører en del omkring og som jeg kan læse det, er et af de mere fornuftige steder at fordrive tiden, når man nu gerne vil prøve en club i Berlin (ret mig endelig hvis jeg har misforstået noget) :)

I den forbindelse, er jeg naturligvis nysgerrig efter Tips-Trick-Og-Gode-Råd fra alle garvede og erfarne herinde. Hvad skal er must? Hvad er ikke værd at bruge tid på? Hvordan får jeg det bedste ud af en tur derinde. 

Håber der er nogen der kan give lidt gode råd og pointers :)

RedTeam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet en del på Artemis gennem årene og det er nu hyggeligt :) 

Tip 1:

Tag dig tid og nyd oplevelsen; ingen af kvinderne der er værd at bruge tid på vil rent faktisk tænke dårligt over at du lige skal lande. 

Kom an til stedet, køb din entre, find dit skab, tag et godt bad, skift til badekåben, find dine badesandaler - og kom ind i storrummet, bliv overvældet. Sig da endelig hej til dem hvis de hilser, svar gerne på hvem du er og hvor du kommer fra - men lov dig selv at du først lige skal kigge rundt og se stedet før du gør noget.

Hvis vejret er godt går du direkte igennem det store rum, igennem kantinen og udenfor igen hvor der er pool området. Bagefter kigger du ind igen og hen til baren hvor du får en gratis cola du kan nyde et par minutter før du går tilbage og ned af trapperne. Her kan du finde træningsområdet og et par små værelser til den ene side samt pool, sauna og hyggeområde til den anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet konceptet i en anden tysk by og vil tilslutte mig, sæt tid af, og nyd alle de dejlige nøgne kvinder.

Jeg fik øje på en af de smukkeste kvinder jeg har set, ( en lille smuk tysk kvinde, med langt sort hår og små bryster ), men hun hang ud med en anden gæst ...Dum som jeg var, lod jeg " mig forføre " af en anden pige, ( som intet sagde mig ), ved ikke hvad land hun var fra, men sex med en kvinde hvor det bare skal overstås, er spild af penge og tid.

Heldigvis blev min lille sorthårede model, ledig ( på dansegulvet ) kort tid efter mit triste rendezvous, så jeg måtte tage ladegreb igen.

Så ja, se det som en oplevelse, hvor du nødvendigvis ikke skal sexe, hvis ikke lige det, som tænder dig, er der på dagen. 

Husk tålmodighed er en dyd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder helt klart som gode råd til en rigtig god eftermiddag / aften. Glæder mig meget og sommerfuglene er allerede begyndt at melde sig :) Håber på det bliver fornuftigt vejr, så man måske kan opleve at ligge ved poolen og se nogle dejlige nymfer vimse forbi og friste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max Speed

Som de andre siger. Start stille og nyd omgivelserne. Som ny ville jeg for alt i verden undgå sharks. 

Det er smukke erfarne piger der med super overtalelsesevner og store kasser forsøger at lokke dig fra starten og de er meget sjældent en god oplevelse. 

Gå evt. efter piger der sidder lidt for sig selv - ikke er så pågående. Måske er deres røv større end brysterne, men her er ofte bedre oplevelser at hente 

god tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Redteam.

Du kan glæde dig, hvis det er dit første FKK besøg. Du vil blive mødt af synet af adskillige dejlige mere eller mindre nøgne kvinder, der kun er der for at kneppe sig til dine penge.

Jeg skrev engang dette indlæg, med mine råd til et vellykket besøg på FKK. Jeg ved ikke hvordan man linker til et tidligere indlæg, så jeg har sakset det ind:

Min guide til mine bedste oplevelser på Artemis.

 

Undgå at vælge en af de ofte meget smukke piger, der hænger ud i baren lige når du kommer ind, som dit første valg. De er ofte afsindigt smukke, men er ikke særligt spændende på værelset. Bevares du får et optifuck af de bedre, men gem dem til lidt senere, så kan man nyde dem længere (før man kommer)

 

Vælg en køn, men ikke smuk pige som første knald. Hun er som regel både sødere og mere serviceminded. Tyske piger har jeg haft meget stor fornøjelse af som førsteknald.

 

Er du til trekanter, så vær opmærksom på hvilke priser I aftaler, ligeså med mundsprøjt og andet godt. Nogle piger tager gerne amors mælk, andre vil have ekstra for det.

 

Sørg for at holde pause i mellem pigerne, gå i bad ofte, drik rigeligt med vand, husk din tandbørste og overvej før du kommer hvormange piger du vil nyde. Hav evt. en "brother in crime" med, da det nemt kan blive kedeligt på et FKK (ja - tænk engang) når man ikke lige er i gang med forhandlingerne eller på værelset. Jeg har dog oplevet "snakke-piger", der ikke havde noget imod at vi blot snakkede lidt.

 

Jeg har haft nogle forrygende oplevelser på Artemis og skal forhåbentligt snart forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig ... Personligt har jeg altid en bog med ,, synes det er rart at læse lidt - nyde stemningen ,, ikke have så travlt 

Redigeret af kasper00102

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan meget lavpraktisk.. Når der bookes en halv time, er det så “multi-cum” eller er der kun en enkelt udløsning med i den halve time? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...