Kongenmikkel 85 Skrevet 15. Maj, 2023 (edited) Gangbang den 19/5 i Vejle fra kl 19 til ca 21 med liderlig tøs der bare elsker pik Her en lille beskrivelse af Maja Jeg hedder Maja Jeg er 27 år, jeg skifter lidt for tit hårfarve , derudover er jeg 165 høj og vejer 75 kg, så jeg er ikke et lille nips , jeg har det man kalder for morkrop. Jeg kommer fra Jylland så forvent en jysk accent Jeg er feminin, jeg elsker at gøre noget ud af mig selv, pæne negle, velplejet langt naturligt hår, fin vokset fisse, røv, ben og armhuler Derudover nyder jeg at dresse mig op, pæne kjoler, frækt #lingeri, pæn makeup Jeg tænder på alt fra blide kys, kærtegn, nussen og kærligt sex, til dominans og bdsm. Jeg har en meget freaky side men jeg er også meget blid. Med #dominans mener jeg kvælning, rykken i håret og smæk med hånden. Elsker anal hvis det gøres ordentligt Var det noget så smid en mail på følgende [email protected] Skriv “Vejle” i overskrift Det koster 1500 kr at deltage Tjek nu først om det muligt du kan deltage inden du skriver Redigeret 15. Maj, 2023 af Kongenmikkel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 15. Maj, 2023 Kongenmikkel skrev, for 46 minutter siden: Elsker anal hvis det gøres ordentligt Lyder lækkert....Er det med alt uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gammel ræv 1 Skrevet 15. Maj, 2023 Hun plejer at gøre du uden gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 29 Skrevet 15. Maj, 2023 Skulle have været i dagtimerne ... måske en gang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kelly 2 Skrevet 16. Maj, 2023 Damm den ville jeg gerne have været med på. Men ja dagtimerne havde været bedre. Kommer der ikke snart noget i Horsens ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 16. Maj, 2023 Er hun til analsex også ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 16. Maj, 2023 Badboyfyn skrev, for 27 minutter siden: Er hun til analsex også ? Nu skriver hun faktisk, at hun elsker anal. Så det tænker jeg, du kan lokke hende til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69fyren 4 Skrevet 19. Maj, 2023 Hun har aflyse sit gangbang igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg