Hop til indhold
18s27t

Glædeskvinde på Hundige Strandpark

Recommended Posts

Er det nogen der har set noget til hende MILF/GILF, der parkerede på p-pladsen ved Hundige Strandpark. Tror hun er ca 50 +/-  lyst krøllet hår, lidt buttet og naturlige bryster.

Man kunne henvende sig til hende, og mod betaling enten få blowjobs eller en gang dogging

Har prøvet hende, hun ved sgu hvordan man tilfredsstiller en mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
18s27t skrev, 1 time siden:

Er det nogen der har set noget til hende MILF/GILF, der parkerede på p-pladsen ved Hundige Strandpark. Tror hun er ca 50 +/-  lyst krøllet hår, lidt buttet og naturlige bryster.

Man kunne henvende sig til hende, og mod betaling enten få blowjobs eller en gang dogging

Har prøvet hende, hun ved sgu hvordan man tilfredsstiller en mand

Tror desværre, at hun er stoppet. Men jeg har også haft fornøjelsen og fræk nydelse sammen med hende, hun er både for lækker og fræk, sød at snakke med efter sexen. 

Tilgengæld, håber jeg,nu når vejret er godt, at hun laver en aktiv annonce igen.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 35 minutter siden:

Tror desværre, at hun er stoppet. Men jeg har også haft fornøjelsen og fræk nydelse sammen med hende, hun er både for lækker og fræk, sød at snakke med efter sexen. 

Tilgengæld, håber jeg,nu når vejret er godt, at hun laver en aktiv annonce igen.

Spændende - laver hun opslag her og hvordan med kondom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
ole22222 skrev, for 46 minutter siden:

Spændende - laver hun opslag her og hvordan med kondom?

Nej, hun har ikke sin annonce herpå, det er på en anden hjemmeside, som er annoncelight.dk og hvad kondom, ja det kan,vil jeg ikke svarer på, kan ikke huske om jeg brugte gummi ned i Greve Strandpark, da jeg tog hun i doggy efter et lækkert blowjob, som var uden. Skal hertil siges, det er længe siden jeg mødte hende og hun har været på hjemmesiden.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 22 timer siden:

Nej, hun har ikke sin annonce herpå, det er på en anden hjemmeside, som er annoncelight.dk og hvad kondom, ja det kan,vil jeg ikke svarer på, kan ikke huske om jeg brugte gummi ned i Greve Strandpark, da jeg tog hun i doggy efter et lækkert blowjob, som var uden. Skal hertil siges, det er længe siden jeg mødte hende og hun har været på hjemmesiden.

Hun kommer ved middagstid og på hverdage. Og ja, hun er super sød 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thop skrev, den 24.5.2023 at 10:24:

Synes hun lyder spændende, er der faste dage hun dukker op, eller er det tilfældigt?

Tror det er tilfældigt, men kun på hverdage.

Bruger vist Annoncelight.dk 

Håber sgu hun kommer igen, hun var en moden kvinde der vidste hvad det handlede om. Ikke så meget snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kigget nogle gange på p-pladsen ved Hundige strand, men uden held desværre.

Synes heller ikke jeg kan finde hende på annoncelight.dk 

Men der er rigtigt, vejret er til det......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...