Hop til indhold
blogbuster

PP Thaimassage - den usædvanlige gode oplevelse som hvergang, Aarhus

Recommended Posts

Jeg forbereder mig altid i god tid inden mit besøg hos min thaiklinik, PP Thaimassage i Aarhus. 
Jeg havde bestilt behandling et par dage efter, så jeg forberedte mig både mentalt og rent fysisk og havde på dagen taget mine to blå piller. Opløftende, anspændt og orgiastisk var jeg, da jeg mødte ind. 
Til stede i klinikken var gode Gip, Mint og Thong. Alle tre var en mulighed og Gip foreslog til en start en trekant, men jeg afslog tilbuddet og valgte Gip, da det var længe siden vi har været sammen og jeg er oppe i alderen og klarer ikke to piger uden at midste koncentrationen. Det var et rigtigt godt valg - Gip er fantastisk og huskede vores første og siden flere møder for nu snart ni år siden. 
For 'satan og helvede' som jeg dengang hujede da jeg kom i posen huskede hun. Gip og bød mig velkommen med samme udsagn da hun åbnede døren. Velkommen ‘for satan og helvede’ bød hun mig velkommen.
Og så til sagen!
Gip kender til mit ønske om rum, det med vinduet længst inde og gerne med gardinet lidt åbent, så der slipper lidt lys ind.  Tog mit tøj og mit ben af [er amputeret] og sad og ventede lidt på bollesengen inden Gip kom ind ganske nøgen. Dejlig velproportioneret krop har Gip, brysterne lidt hjulpet men gode at røre ved og slikke nippels på. 
Jeg lagde mig tilrette på ryggen og Gip gav mig til en start lidt let massage med lidt olie på overkroppen og nedad mod John Dillermand. Gip tog nænsomt min pik i munden og suttede langsomt og intenst, som jeg havde ønsket det. Så skete der noget, og min pik svulmede langsomt op til fordums styrke. Herligt at opleve at den stadig kan. Samtidig blev mellemkødet behandlet og Gip fandt det sorte hul med fingeren. Fantastisk at have pikken i munden på Gip og have hendes finger bevægende rundt og ud og ind i røvhullet.
Så var det tid til at få våddragten på. Gip tog fat om min pik gav sig selv pussyglide og gjorde min pik omend endnu mere stiv. Det er ikke nødvendigt at lære Gip hvordan man ridder en pik, det kan hun bare. Dejligt :-)
Fik også en slikketur i position 69, og Gip smager godt og jeg kunne mærke at hun var med. 
Sluttede af med et handjob godt med creme, hvor glansen blev gnedet og pikken spillet perfekt, indtil jeg kom udover hendes bryster.
Jeg ser frem til næste pension fra Udbetaling Danmark, så jeg kan komme afsted igen. Man kan i øvrigt betale med Mobile Pay, hvilket letter betalingen, og som var den sædvanlige Aarhus-pris.

Blogbuster

http://ppthaimassage-aarhus.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan beskrive Gip for mig? Jeg tænker det må have været en anden pige der tog i mod mig da jeg var der. Jeg gik desværre uforløst, da hun ikke var som jeg tænkte efter de utallige anmeldelser herinde. 

pft

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var engang i tvivl om en piges navn - jeg spurgte hende simpelthen! Det kan anbefales. :)

Længe siden jeg har besøgt hende , men tror ikke du er i tvivl når du har mødt Gib. Hendes øjne afslører alt. Ellers alm. af bygning - bryster str. B - D hjulpet på vej. Pæn figur og relativ flot kvinde som helhed.

Det er nok hendes service der holder gang i butikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brandvarmt skrev, den 14.5.2023 at 20:19:

Er der nogen der kan beskrive Gip for mig? Jeg tænker det må have været en anden pige der tog i mod mig da jeg var der. Jeg gik desværre uforløst, da hun ikke var som jeg tænkte efter de utallige anmeldelser herinde. 

pft

Udadvendt, hurtigt snakkende, rimelig fokuseret på at få dig til at komme anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hangaround skrev, for 4 timer siden:

Er det korrekt at Thong er tilbage? 

Ja, jeg har været sammen med Thong for et par måneder siden. Hun har fået lavet sine bryster og klippet kort håret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...