Hop til indhold

Hvilken thai tilbyder den bedste b2b

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

jeps. Som titlen lyder, hvilken thai tilbyder den bedste b2b? Og med bonus spørgsmål, hvem er den bedste i det øst/midtjyske?

Skrevet
HG Wells skrev, for 21 timer siden:

Hej folkens

jeps. Som titlen lyder, hvilken thai tilbyder den bedste b2b? Og med bonus spørgsmål, hvem er den bedste i det øst/midtjyske?

Vil du kun have det er THAI?

Skrevet
  • Author
LillePalle99 skrev, for 7 timer siden:

Vil du kun have det er THAI?

Hey, ikke nødvendigvis. Hvis du kender en  der er fantastisk, så vil jeg meget gerne vide det :)

Skrevet
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Hey, ikke nødvendigvis. Hvis du kender en  der er fantastisk, så vil jeg meget gerne vide det :)

Det gør jeg - og hende her har den samme ro, håndelag, og seriøsitet som thai. Men det er ikke “massage” som for ømme muskler.

https://annoncelight.dk/showad/225384

Hun holder mest til i Aarhus - Jeg har besøgt hende igen og igen hvis jeg går efter sikker succes for en fed b2b oplevelse. Hun er oprindelig rumæner - så ikke spor thai.

Til gengæld har hun erotik, intimitet og en fandens lækker smuk kvindekrop som glider over en med bevægelser og dampende berøringer  af bryster og hænder der kan noget - og det specielle lingam hvor hun mestre edging… altså får en til kanten - stopper, og så fører videre til næste level før man kommer. 
Hun er en smuk skabt kvinde og samtidig behagelig og dejlig at snakke med. 
Men vigtigst - hun er dyb seriøs og kan sit kram - og hun kan lide det hun gør ved dig. 
Jeg er “ramt” - indrømmet. Men fedt er det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.