Hop til indhold

Shila - Dejlig krop men ….

Featured Replies

Skrevet

Hold da helt ferie.... Shila er jo topfræk......lækker, naturlig pige helt uden botox, silicone, filler, røv-implantater og alt det andet lort....der er desværre alt for mange Andersine-næb derude...for mig et totalt turn off...disse piger er efterhånden blevet en stereotyp flok usexede får.........Shila er bare helt naturlig sexet......hmmm...virkelig gode gener her;)...håber virkelig der er en mild og kærlig broder der tager en for holdet med Shila........håber Shila kommer til Odense.

Gad godt se hendes girlfriend..he..he:razz:

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Dødsyg omgang. Ingen indlevelse og virker som om hun hader analsex :-(

Ser langt bedre ud på billederne end irl  

kan langt fra anbefales. 

Redigeret af iznogood

Skrevet
iznogood skrev, for 44 minutter siden:

Ser langt bedre ud på billederne end irl 

Jeg oplevede det omvendt :) Nu er det selvfølgelig også næsten et år siden jeg besøgte hende, så måske hun er blevet mindre smuk siden…

Skrevet

Hej mennesker! Det er ikke sandt, Shila er en meget sød smilende, sød pige, jeg har allerede været hos hende to gange, jeg var der i dag , og hun er hendes favorit , og hvert minut med hende er fantastik! Shila er endnu smukkere live, og jeg anbefaler alle at besøge hende, du bliver ikke skuffet!

Skrevet

Min erfaring er også at hun er en sød pige og analt tager hun fint, man skal dog som altid starte forsigtigt. Men deepthroat er ikke hendes spidskompetence. Jeg har i hvert tilfælde kun tilvalgt det første gang, men ikke igen.

Skrevet

Lækker og flot pige. Kan nogen af de heldige herrer, som har besøgt hende oplyse noget om hendes prisniveau ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.