Younglion 2 Skrevet 14. Maj, 2023 Hej venner jeg søger lidt hjælp til hvem der bare skal prøves her i Esbjerg? Jeg skal til Esbjerg iaften, og tænker jeg gerne vil have det lidt sjovt. Så kvitere jeg med en andmeldse efter mit besøg. Jeg søger ikke nogen specifik type eller noget bare god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LDJ 48 Skrevet 14. Maj, 2023 Katrin https://annoncelight.dk/showad/274639 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 50 Skrevet 14. Maj, 2023 Jeg vil sige Katrin, hun er fantastisk og hun gør noget ud af sig selv og stedet er fint, hun er virkelig et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 14. Maj, 2023 Lasse1 skrev, for 5 timer siden: Jeg vil sige Katrin, hun er fantastisk og hun gør noget ud af sig selv og stedet er fint, hun er virkelig et besøg værd Er det hende man ser på de billeder der er på hendes profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummiand 1 Skrevet 15. Maj, 2023 Katrin er helt sikkert et besøg værd:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsen 0 Skrevet 17. Maj, 2023 Fik du prøvet noget @Younglion? Og må vi høre om din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg