Tarsa 6 Skrevet 14. Maj, 2023 Hej, Jeg overvejer en forlænget weekend i Europa som udelukkende skal gå på at besøge massage/spa klinikker. Det må meget gerne være budgetvenligt. Hvilke lande og massage/spa klinikker kan I anbefale at besøge i Europa? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13916 Skrevet 14. Maj, 2023 Tarsa skrev, for 37 minutter siden: Hej, Jeg overvejer en forlænget weekend i Europa som udelukkende skal gå på at besøge massage/spa klinikker. Det må meget gerne være budgetvenligt. Hvilke lande og massage/spa klinikker kan I anbefale at besøge i Europa? Har du overvejet at bruge søgefunktionen oppe i højre hjørne? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tarsa 6 Skrevet 14. Maj, 2023 Fortæl gerne hvad jeg skal søge efter. Har nemlig prøvet uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 14. Maj, 2023 Søgefunktion viker ganske udemærket, det tog under 10 sekunder st finde denne tråd Søg på f.eks. Europa, weekend, ferie osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg