Hop til indhold

Tui Thai Massage, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://tui-thaimassage.dk/

Besøgte stedet for nyligt. Meget pænt og ordentligt med 2 professionelle massagebrikse med hæve/sænke funktion, formentlig aht massørens arbejdsstilling.

Indehaver har haft klinikken i ca. 1 år. Hun er virkelig behagelig, rolig og afdæmpet med smil i øjnene og er meget interesseret i om man har det godt.

Hun leverer en yderst professionel massage af den hårde slags. Hun ved virkelig hvad hun laver.

Jeg betalte DKK 350,- for en time og det føles nærmest som røveri, når jeg tænker på hvad jeg tidligere har betalt ved danske massører :-)

Det er et grønt sted og intet tyder på, at der er andet at komme efter. Men søger du lindring for smerter, er Tui et godt bud :-)

Skrevet

Som du skriver super god massage, sød dame og helt mørkegrønt !

Mine bedste anbefalinger, men det er ofte svært at få en parkeringsplads, så kom i god tid.

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 3 minutter siden:

Kan man få en sutter, efter massage ?

Nope, hun er mørkegrøn

Skrevet
  • Author
tornskade skrev, for 5 timer siden:

Det lyder lovende. Er det massage med underbukser på?

Det tænkte jeg slet ikke over, tog dem af som jeg plejer, og det kommenterede hun ikke.

• 1 year later...
Skrevet

Tui reklamerer på sin hjemmeside med en ny massør på stedet. 

Er der nogen der kan sige om den nye holder den samme høje massage-standard ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.