Prikken 172 Skrevet 13. Maj, 2023 https://tui-thaimassage.dk/ Besøgte stedet for nyligt. Meget pænt og ordentligt med 2 professionelle massagebrikse med hæve/sænke funktion, formentlig aht massørens arbejdsstilling. Indehaver har haft klinikken i ca. 1 år. Hun er virkelig behagelig, rolig og afdæmpet med smil i øjnene og er meget interesseret i om man har det godt. Hun leverer en yderst professionel massage af den hårde slags. Hun ved virkelig hvad hun laver. Jeg betalte DKK 350,- for en time og det føles nærmest som røveri, når jeg tænker på hvad jeg tidligere har betalt ved danske massører Det er et grønt sted og intet tyder på, at der er andet at komme efter. Men søger du lindring for smerter, er Tui et godt bud 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Raps 8 Skrevet 19. Maj, 2023 Som du skriver super god massage, sød dame og helt mørkegrønt ! Mine bedste anbefalinger, men det er ofte svært at få en parkeringsplads, så kom i god tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 19. Maj, 2023 Kan man få en sutter, efter massage ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 19. Maj, 2023 Le fiss'carl skrev, for 3 minutter siden: Kan man få en sutter, efter massage ? Nope, hun er mørkegrøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tornskade 39 Skrevet 22. Maj, 2023 Det lyder lovende. Er det massage med underbukser på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 22. Maj, 2023 tornskade skrev, for 5 timer siden: Det lyder lovende. Er det massage med underbukser på? Det tænkte jeg slet ikke over, tog dem af som jeg plejer, og det kommenterede hun ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 6. Juli Tui reklamerer på sin hjemmeside med en ny massør på stedet. Er der nogen der kan sige om den nye holder den samme høje massage-standard ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg