Hop til indhold
Nysgerrigper

Ina/ Mina/ Nina fra Ratree.....?

Recommended Posts

Hej jeg er helt ny her og vil spørge om der er nogen her der ved hvor en lille thai jeg hyggede mig med for en lille måneds tid mon er blevet af....?

Hun var stille og rolig, sød og fræk og ville godt se hende igen, men ringede der ud i går og de sagde hun var stoppet og ingen kunne/ ville sige hvor hun nu arbejder....

Mener hun hedder Mina, arbejdede på Ratree på gammel køge landevej og hun sagde hun skulle arbejde et halvt års tid....

Hun er sikkert et andet sted i nærheden og ville høre om nogen kunne hjælpe....?:)

Mvh en ny her....

Ps: har et billede fra deres side hvis det er....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt får man aldrig at vide hvor en pige er flyttet hen. Som oftest er turistvisum udløbet, og hun er tilbage i Thailand.

Mange af pigerne arbejder også i forskellige lande, og de skifter navn for at fremstå som " ny"

Ikke det svar du håbede på, men det er min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er en kendsgerning, at der er stor udskiftning i personalet på thaiklinikkerne. Det bedste, du nok kan håbe på, er, at du tilfældigt støder på hende et andet sted, hvis hun stadig er i landet.

Jeg fik for næsten to år siden en favorit på Bangkok i Hillerød, og jeg er vidende om, at hun i skrivende stund har været tre andre steder i den mellemliggende tid.

Du kan måske også være så heldig, at du kan genkende hende – f.eks fysisk eller adfærdsmæssigt – fra en andens anmeldelse.

Men gennemtrækken er stor i klinikkerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oki og tak for svarene ind til videre....:)

Er som sagt ny her....:)

Vi talte lidt og hun sagde selv at hun li var kommet fra thailand og skulle være her et års tid og ved ikke om hun har været utilfreds med at være på Ratree eller omvendt....

Havde tænkt at hun måske ville skifte navn, men kunne være nogen her havde stødt på hende inden for en uge eller to....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oki og tak for svarene ind til videre.... :)

Er som sagt ny her.... :)

Vi talte lidt og hun sagde selv at hun li var kommet fra thailand og skulle være her et års tid og ved ikke om hun har været utilfreds med at være på Ratree eller omvendt....

Havde tænkt at hun måske ville skifte navn, men kunne være nogen her havde stødt på hende inden for en uge eller to....

Det sker altså ret ofte, at pigen finder et andet (måske bedre?) sted at arbejde.

Når du så ringer for at bestille tid, så er der naturligvis ingen der ved hvor pågældende pige er blevet af.

Man skulle jo nødig miste en god kunde, bare fordi hans favorit pige ikke er der mere.

Det har jeg sgu prøvet en del gange efterhånden.

Kender selv en pige, der har været adskillige steder inden for de seneste par år.

Men så må man jo sørge for at være på forkant med udviklingen, og lige få en sms når det er tid til "stillings skift" igen. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...