Hop til indhold

Laura Moore Viby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/363804 

Hej derude

Desværre en knap så god anmeldelse, men så i ikke hopper i som jeg desværre gjorde

Pigen var egentlig okay sød og snakkesalig. Hun åbnede døren og pengene skiftede hurtigt hænder som aftalt. Da hun smider kåben må jeg indrømme hun slet ikke er som billeder. Ihverfald 10+ kg større hvilket ikke lige falder i min smag. Havde jeg haft muligheden for at gå og få mine penge retur havde jeg gjort det. Havde bestilt 30 min og hun gjorde alt for at jeg kunne blive hurtig færdigt. 15 min senere end jeg kom stod jeg på gaden igen. Øko blow og sex ok, men jeg kommer ikke igen. Slikkede hende kort, men hun smagte simpelhen virkelig dårligt så kom hurtigt op igen. Måske hun skulle opdatere hendes billeder…

Skrevet

Hej

jeg var til Jylland og var  hos hende igår og hun er meget søde og smukke . Jeg sms til hende og fik hurtig svar og fik lavet aftalt 1 time med hele. 
jeg kan ikke genkendte hvad en anden skrevet om det med smage dårlig,  da hun er nyvasker og smage dejlig . Jeg fik gjort hende til våde( 69)  da kunne smag hendes våde fissesaft :)  måske fordi jeg havde god tid 1 time :)  Hun er meget søde og let snakke med og imødekommet hvad jeg ønsker osv . Billeder er nok et par år ældre samt måske det er et par kilo på men stadigvæk meget smukke og ikke tyk. Samt ikke 10 kilo på. 
Fra min side er hun meget søde og dejlig og smukke og vi havde god kemi. 
jeg elsker blowjob som er en af min yngling . Hun gjort meget godt hun kan godt lide piner mig lidt via blowjob . 
sex gjort hun alle forskellige position hvad jeg ønsker . Hun kan snakke meget fræk Dirty talk :)  jeg vil sikkert kommer igen til hende . Pga hendes personlig og meget søde og berørelig venlig samt havde kemi med hinanden . 

Skrevet

Jeg kan absolut ikke følge den dårlig anmeldelse, af Laura. 

Jeg har nu besøgt hende en del gange og genkender bestemt ikke hverken beskrivelsen af hendes udsende, det da muligt, at hun ikke er åle slank, men der er bestemt ikke i nærheden af, 10 kg for meget. 

Jeg har heller ikke oplevet hverken ved første eller de efterfølgende besøg hos hende, at hun har skyndt sig eller jaget for at man skulle blive færdig. 

Jeg skal indrømme, at jeg ikke har smagt på hende, men da hun hverken lugter eller på anden måde er uhygiejnisk, så kan jeg ikke forestille mig, at hun kan have lugtet endsige smagt dårligt.

Ts skriver, at han ville være gået igen hvis han kunne have fået sine penge retur. Ikke at jeg ved noget om det, men jeg tænker da, at Ts kunne have sagt han havde fortrudt, pga billeder og virkelighed i ts øjne ikke stemte overens så vil jeg da tro han havde fået sine penge og kunne være smuttet igen. 

Måske er der her tale om, at pigen har kunnet mærke ts skuffelse og så er kemi jo en by i Rusland ( må man nævne det land pt?) 

Venligst Claesen 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg har også droppet hende. Der var ikke overensstemmelse ml oplysninger omkring priser og betalingsmetoder ift. hendes annonce og det hun skriver tilbage. Pludselig er der ekstra 'fee' hvis man benytter mobilepay og denæst er der så pludselig afsat mindre tid til de forskellige ydelser, end det som fregår af hendes egen annonce. Det er jo for latterligt.

Man bliver så træt (eller jeg gør!) Og defor er hun droppet. Gad vide hvad der ellers er ændret på hvis man så møder op.

Så det blev et nej tak fra mig.

Skrevet

Tommelfingerregel:

Er pigen i et eller andet langt uigennemsigtigt, som pels, badekåbe osv. Så gå igen - Det er et gammelt trick 

Prøvede det en gang for mange år siden med en dansk pige som havde det smukkeste ansigt og pels på - resten af kroppen var...tung

Skrevet

Har også været hos hende og hun er en sød pige kan jeg ikke nægte men som nævnt ikke helt som på hendes billeder mere. Bestille  LAURA MOORE LUXURY PACKAGE, fik en normal massage.  Men fik da lov til at komme 2 gange anden gang i munden. Blev ille smidt ud da jeg var færdig vi lå og snakke resten af tiden. Som sagt en sød pige men lever ikke op til det man forventer. 

Redigeret af mikkeldd

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej gutter. 

Er der nogen af jer, som har modtaget rimming af Laura? 

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det var pengene værd - der er ikke så mange der tilbyder det :) 

Skrevet
HrLarsen84 skrev, for 3 timer siden:

Hej gutter. 

Er der nogen af jer, som har modtaget rimming af Laura? 

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det var pengene værd - der er ikke så mange der tilbyder det :) 

Tror ikke, at du skal regne med at få det. 

Skrevet
udinaturen skrev, den 27.9.2023 at 12:49:

Tror ikke, at du skal regne med at få det. 

Hvorfor ikke? Hun har det på menuen… 

Skrevet
HrLarsen84 skrev, for 23 timer siden:

Hvorfor ikke? Hun har det på menuen… 

"profilteksten" er den samme hos andre piger. Tror ikke hun selv skriver teksten. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.