Hop til indhold
EddieM

Rebecca Aalborg

Recommended Posts

Hvad skal jeg sige overgår alle mine forventninger .. Sidder i bilen og skriver denne anmeldelse , blev mødt af pigen på billederne, total tip top dame .. Hold kæft hun er flot , alt sidder perfekt på hende .

dertil kommer at hun virker oprigtig , man får ikke en følelse af at man bare skal ud af døren igen . Hun tager sig tid , snakker og man kan føre en fornuftig samtale med hende, da hun har meget mere at byde på en bare sex 

https://annoncelight.dk/showad/356417

Stedet var nyt flot og rent , og der bliver holdt en høj kvalitet .. 

Pigen 10

stedet 10

Service 10 , hun gjorde alt for at man får en skøn tid med hende .. Jeg mister hurtig dampen, pga stress fra arbejde osv , hvilket absolut ikke er hendes skyld ..  

vil man møde en pige i rolige omgivelse uden stress og kikken på klokken .. Så skal man ikke snyde sig selv for Rebecca 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har virkelig lyst til at besøge denne pige- men desværre er Aalborg for langt væk for mig. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange. 
Absolut nogle af mine bedre besøg vedr GP. 
Hun er smuk og dejlig at være sammen med. 
Jeg ville gerne besøge hende igen, men kommer desværre ikke til Aalborg mere som jeg gjorde tidligere :(

Billederne er absolut vellignende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baggårds Skunk skrev, for 54 minutter siden:

Hej,

Jeg har selv været nysgerrig på hende, men jeg bliver altid krydskilden når man ikke får oplyst et prisniveau. Hvor ligger vi?

Det var normalt Aalborg niveau da jeg var der. 
send hende en besked så oplyser hun det sikkert :) og god fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...