Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hende er jeg også ret nysgerrig på;).......annoncen er nærmest en tro kopi af Mikas og filthy thai Jennys annoncer......anyone?

Skrevet

Besøgte hende her til aften. Hun er meget køn og så er det positive vist også sagt. 

Vi havde aftalt den store tur i løbet af en time. Fik et HJ og lidt massage. Burde have lugtet lunden, da hun ikke var i aftalte tøj. Så 1500 kr. fattigere og en kæmpe skuffelse rigere.

Skrevet
MiAarhus skrev, for 5 timer siden:

Fik et HJ og lidt massage

What!!!??:shock:.....1500 kr for dette...dybt rystende...ejj, så kan man sgu da ligeså godt tage en gratis spiller derhjemme....Vil det sige, at alt det der loves i Ninas annonce, kun skal virke som en limpind der lokker naive kunder i butikken???:wacko:

Skrevet
MiAarhus skrev, for 15 timer siden:

Besøgte hende her til aften. Hun er meget køn og så er det positive vist også sagt. 

Vi havde aftalt den store tur i løbet af en time. Fik et HJ og lidt massage. Burde have lugtet lunden, da hun ikke var i aftalte tøj. Så 1500 kr. fattigere og en kæmpe skuffelse rigere.

Så krævede du da vel pengene tilbage, hvis du ikke fik det aftalte? Jeg ville da aldrig nogensinde betale 1500 kr for hj bare.. 

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 10 timer siden:

What!!!??:shock:.....1500 kr for dette...dybt rystende...ejj, så kan man sgu da ligeså godt tage en gratis spiller derhjemme....Vil det sige, at alt det der loves i Ninas annonce, kun skal virke som en limpind der lokker naive kunder i butikken???:wacko:

I hvert fald i mit tilfælde..

Skrevet
Mastager skrev, for 30 minutter siden:

Så krævede du da vel pengene tilbage, hvis du ikke fik det aftalte? Jeg ville da aldrig nogensinde betale 1500 kr for hj bare.. 

Nej. Kunne høre andre i lejligheden, så jeg skulle ikke ud i ballade..

Skrevet
MiAarhus skrev, for 20 timer siden:

Nej. Kunne høre andre i lejligheden, så jeg skulle ikke ud i ballade..

Var det i Horsens?

kan se hun er i hendensted nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.