Mr.Djurs 232 Skrevet 12. Maj, 2023 Hej gutter, er der nogen som har besøgt Lily Thai som holder til i Ørsted på Djursland? Hvis ja, hvordan er hun så? Dejlig thai pige, Ørsted (Norddjurs), Grenå, Auning, Ryomgård, Randers - Annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 12. Maj, 2023 Hun ser ellers dejlig ud;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 12. Maj, 2023 Mr.Djurs skrev, 1 time siden: Hej gutter, er der nogen som har besøgt Lily Thai som holder til i Ørsted på Djursland? Har ikke besøgt hende, men kan se hun har billeder fælles med hende her: https://annoncelight.dk/showad/353767 som jeg HAR besøgt. Jeg er ikke sikker på alle billederne er af den samme dame. De to der er taget i badeværelset ligner meget godt hende jeg besøgte da hun var ved Løgstør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 12. Maj, 2023 Silverback skrev, for 1 time siden: Har ikke besøgt hende, men kan se hun har billeder fælles med hende her: https://annoncelight.dk/showad/353767 som jeg HAR besøgt. Jeg er ikke sikker på alle billederne er af den samme dame. De to der er taget i badeværelset ligner meget godt hende jeg besøgte da hun var ved Løgstør. og hvordan var den oplevelse ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 12. Maj, 2023 Hej igen Nå men jeg kunne jo ikke vente på at nogen af jer kunne fortælle om pigen, så jeg lavede da bare en aftale med hende, og kørte ud og fandt svarene selv. Hende kan I roligt tage ud til, hun er frisk og sød, og der er vist ikke mange grænser der. Hun giver en ok massage, og en rigtig god fuld pakke, hvor hun på fineste vis lever sig ind i legen. Jeg fornemmer bestemt at hun bliver fanget af stemningen , og nyder samværet til fulde. Om billederne er af hende? Nej det er de nok ikke, men de er retvisende, så ingen burde blive skuffede efter min mening. Stedet der ude er ok, det ligger i en lille flække, hvor man kan parkere i carporten, og gå diskret over til døren, som også er ud i carporten, og det er jo fint til dem der ikke bryder sig om at blive set. Der er rent og pænt indendørs, dog kunne lugten godt pege lidt i retning af at der har været sparet på varmen i vinter, hvis huset har stået ubrugt noget af tiden. Der er bestemt ingen grim lugt i huset, men jeg lagde bare lige mærke til det. Lily har ikke travlt der ude, så det ville da være rart for hende om et par stykker som læser dette, fik lyst til at smutte forbi. Og jeg tror ikke at nogen af dem der måske gør det vil fortryde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 12. Maj, 2023 peter.c skrev, for 1 time siden: og hvordan var den oplevelse ?? Den var fin. Hun er lidt chubby, men slet ikke fed. Dejlig figur med passende store C bryster og for en thai en god stor røv. Hun gav Ok massage og var energisk da vi kom til det frække. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 13. Maj, 2023 Er det huset ved siden af urmageren? Hvor man kan parkere omme bagved i carport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 13. Maj, 2023 stifmeister skrev, for 24 minutter siden: Er det huset ved siden af urmageren? Hvor man kan parkere omme bagved i carport. Jeg ved ikke om der er nogen urmager der, men carporten er bygget op mod gavlen af huset (ældre gult hus), det er i en ganske lille by nogle få km fra Ørsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 13. Maj, 2023 Mr.Djurs skrev, for 5 timer siden: Jeg ved ikke om der er nogen urmager der, men carporten er bygget op mod gavlen af huset (ældre gult hus), det er i en ganske lille by nogle få km fra Ørsted. hvad hedder den lille by i nærheden af ørsted jeg kunne godt tænke mig at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 13. Maj, 2023 sergent-254 skrev, for 8 minutter siden: hvad hedder den lille by i nærheden af ørsted jeg kunne godt tænke mig at besøge hende Det er nok ikke så godt at skrive, det står ikke i annoncen og er så dårlig stil at skrive 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 13. Maj, 2023 sergent-254 skrev, for 29 minutter siden: hvad hedder den lille by i nærheden af ørsted jeg kunne godt tænke mig at besøge hende Det får du at vide når du kontakter pigen. Hun er hurtig til at sende svar på sms....... hvis altså ikke hun lige er optaget af noget arbejdsrelateret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 14. Maj, 2023 sergent-254 skrev, den 13.5.2023 at 15:28: hvad hedder den lille by i nærheden af ørsted jeg kunne godt tænke mig at besøge hende Fik du besøgt Lily?, hvis du gjorde, hvordan synes du så det var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg