Hop til indhold

Betaling

Featured Replies

Skrevet

Hej, skal jeg være mistroisk når en GP vil have betaling via Paysafecard? 

Har bestilt en tur i morgen og har ikke købt det endnu,  ville høre Jer først, om det er dumt

Skrevet

Ja, vær særdeles mistroisk. Det er næsten udelukkende svindlere der beder om Paysafecard.

Hvis du sender billeder af tallene bag på kortet har du givet dem pengene, og du får på den måde ikke sex for dem.

Skrevet
Geffedk skrev, for 15 minutter siden:

Hej, skal jeg være mistroisk når en GP vil have betaling via Paysafecard? 

Har bestilt en tur i morgen og har ikke købt det endnu,  ville høre Jer først, om det er dumt

DU skal være mistroisk over for paysafecard Ticket det er 99.9% scam

Prøv at skrive at du kun bruger cash så kommer der en besked tilbage (Det er for hende sikkerhed)

Lade være

Skrevet
  • Author
Den urolig skrev, for 21 minutter siden:

DU skal være mistroisk over for paysafecard Ticket det er 99.9% scam

Prøv at skrive at du kun bruger cash så kommer der en besked tilbage (Det er for hende sikkerhed)

Lade være

Tak for hjælpen,  det vil jeg gøre

Skrevet

Ro på, det behøver ikke være svindel, hvis ellers pigen først skal ha betalingen, når I står overfor hinanden. Jeg modtager af og til Paysafecard-betaling, fx fra folk der af forskellige grunde ikke har mulighed for at betale kontant eller med mobilepay.

Skrevet

Cash is king i denne her business, og forudbetaling er no go og betaling face 2 face er ok men med pausafe kan man ikle få sine penge  retur, hvis hun ikle vil betale tilbage og “tager man hvad man har betalt for” er det strafbart, så cash only. 

Skrevet
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Cash is king i denne her business, og forudbetaling er no go og betaling face 2 face er ok men med pausafe kan man ikle få sine penge  retur, hvis hun ikle vil betale tilbage og “tager man hvad man har betalt for” er det strafbart, så cash only. 

Man får hvad man beder om……hvis du allerede inden mødet har en forventning om, at det går galt og du skal ha penge tilbage, så er det da dømt til at mislykkes…. Måske du skal sætte barren højere, når det kommer til udvælgelse af kvinder? Og nej, man skal ikke “tage hvad man har betalt for”, sex er en gensidig aktivitet alle deltagerne gerne skal synes er rar…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.