Hop til indhold
8000

Natasha Horsens

Recommended Posts

Har lige været der.

Blev mødt af smilende og sød pige.

Blev vist ind i et ok pænt rum og blev lagt tilrette. Massagen er der ikke meget at skrive om under middel men med masser af intime strejf. Fik hj  som med lidt leg i og omkring stjernen. Der er mulighed for mere.

Pigen 5

væsen 7 sød og smilende

lokale 5 ved ikke om der er bad

hj 8

Massage 4

 

Gentagelse  næppe tror der er andre i horsens der kan mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der.

Blev mødt af smilende og sød pige.

Blev vist ind i et ok pænt rum og blev lagt tilrette. Massagen er der ikke meget at skrive om under middel men med masser af intime strejf. Fik hj  som med lidt leg i og omkring stjernen. Der er mulighed for mere.

Pigen 5

væsen 7 sød og smilende

lokale 5 ved ikke om der er bad

hj 8

Massage 4

 

Gentagelse  næppe tror der er andre i horsens der kan mere

hvad er adressen i Horsens, link eller andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

til denventende hvis du ikke har google på din pc så er det her :???:

 

Natcha Thaimassage

for kvinder og mænd. Slap af fra dagligdagens stress og smerter. 1 time, 300 kr. Aftal tid på 52 74 38 10. Kattesund 24, Horsens. Åben man-lør kl. 10-21.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man kan også bruge thailisten under Efterlysninger. Der er stort set alle thaiklinikker i landet anført på Google kort, med kontaktdata.

 

Bare der da kunne komme et menupunkt med henvisning til disse to fantastiske lister.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fantastisk oplevelse.

I frustration over den lave temperatur hos welcome lavede jeg aftale hos hende... Tænkte lidt at det var sidste forsøg i Horsens før jeg ofrede den ekstra benzin på at køre til Vejle.

Blev mødt af en smilende og herlig kvinde måske midt til sidst i 30'erne.

Nok den kønneste jeg har mødt på formiddags vagten (flotte bryster og en god numse)

Hun snakker fint dansk i forhold til de fleste andre med samme baggrund.

Jeg undlod at nævne grundede til jeg kom (stress og problemer med læn og skuldre).

Hun var ekstremt blid i sine berøreringer og lå lidt med tanken at hun gik efter de ekstra ydelser grundet de lange tider hun brugte på mine lår... Hun var fortsat behagelig hun satte thailandsk musik igang og sang med... Lød ganske godt.

Hendes berøringer var sensuele og blide og føltes fantastisk på min ryg og mine lår.

Hun fik færdiggjort min bagside og gik igang med fronten.

Hun var engageret og smilende gennem det hele og da hun spurgte om "den" skulle masseres var der ingen tvivl.

Det var også godt ikke noget udover det sædvanlige men stadig godt.

Da jeg rejste mig mærkede jeg til min store overraskelse at smerterne i min læn og skuldre er væk... Uden jeg havde følt nogensomhelst smerte.

Alt i alt tror jeg at det bliver mit faste sted... Sjældent har jeg da oplevet et så venligt og sødt væsen som hende.

Redigeret af Simply-me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften Thomas 

Damen var ikke min type. Sang mens hun masserede var lidt vrissen over at jeg ikke havde lyst til hj. Fik det tilbudt til 400kr hvis hun kunne spise mig af med en god halv time.

Så eller blev ikke tilbudt bad og stedet bar præg af at det er slidt.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det ikke hende der har stedet, hun er lidt høj af en thai at være, og hedder Daw. Hun er en sød og giver altid god service. Måske er hun i Thailand, og har lånt stedet ud, det lyder som der kunne være hendes søster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...