Hop til indhold

Barbara i Viby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/354431

Hej derude

Jeg er ikke meget for at dele hende her, men hendes service er simpelthen for fænomenal! 

Dejlig nem at komme i kontakt med og hun er endnu smukkere i virkeligheden hvilket man skulle tro ikke kunne lade sig gøre!

Hun er den perfekte GFE i min verden

Og hvad er det så, der gør Barbara til noget særligt? For mig er hendes GFE helt i særklasse. Jeg følte mig meget velkommen fra første sekund, og hendes sensuelle væremåde er meget pirrende. Hun er den blide elskerinde med et meget frækt glimt i øjet. 

Sex: 10/10 - vil klart anbefale man tager nogle af hendes extras

Pigen: 12/10 

Stedet er lidt ude for Århus centrum, men med nemme parkeringspladser. Almindelig lejlighedskompleks, men ligger til en privat vej. 

Skrevet
Terra10 skrev, for 46 minutter siden:

Ny bruger med meget positiv anmeldelse. Hmmm

Hmmm, men anmeldelsen stemmer meget overens med, hvad der tidligere er skrevet om hende ;-)

Skrevet

Interessant. Skal snart til Århus, og måske hun vil være et besøg værd?

Skrevet
Keepgoing skrev, for 19 timer siden:

Hmmm, men anmeldelsen stemmer meget overens med, hvad der tidligere er skrevet om hende ;-)

Hvad er der skrevet tidligere om hende ?

Kan ikke finde noget

Har hun skiftet navn - nogle af billederne virker bekendte

Skrevet

Kan fuldt ud bekræfte trådstarter i at Barbara i Viby er helt igennem fantastisk! Varmeste anbefalinger herfra.

Skrevet

Og jeg stemmer i. Super god service. Meget nærværende. Sød og fræk.

Skrevet
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Ser godt ud! Er hendes bryster naturlige?

Hun er rigtig sød, men hendes bryster er meget tydeligt falske.

Skrevet

Der står at hun tilbyder anal. Er der nogen der ved om hun rent faktisk gør det??

Skrevet
Terra10 skrev, den 12.5.2023 at 15:52:

Hvor lang tid skal man være medlem før man må skrive meget positive anmeldelser?

Redigeret af NikolajT

Skrevet
NikolajT skrev, for 8 timer siden:

Hvor lang tid skal man være medlem før man må skrive meget positive anmeldelser?

Det er der ingen regler for - du skriver bare som du har lyst og lukker øjnene for hvad ævlehovederne skriver

Skrevet
Terra10 skrev, den 12.5.2023 at 15:52:

Jeg kan se at du har været medlem siden 2020.  Og har ikke selv lavet så meget som 1 anmeldelse..  Så jeg tænker at dette bidrag er bedre for dette forum.  End hvad du har kunne komme med de sidste 3 år..... 

Skrevet
FrankBlack skrev, den 16.5.2023 at 18:24:

Der står at hun tilbyder anal. Er der nogen der ved om hun rent faktisk gør det??

Det gør hun. Hun var bare ret øm den dag jeg var forbi. Kan være hun skal varmes ekstra godt op, eller måske havde der lige været en anden klient forbi med en kæmpe pik :D. @Le courvoisier, jeg tror før du har gjort en GP øm før mine besøg. Måske var det også dig i det her tilfælde?  

Skrevet
Hering skrev, for 18 minutter siden:

Det gør hun. Hun var bare ret øm den dag jeg var forbi. Kan være hun skal varmes ekstra godt op, eller måske havde der lige været en anden klient forbi med en kæmpe pik :D. @Le courvoisier, jeg tror før du har gjort en GP øm før mine besøg. Måske var det også dig i det her tilfælde?  

Ha ha- Det var ikke mig :lol: Jeg er ikke så meget til “Latina” typen  Jeg er mest til “Laura” typen :D -men Barbara ser ellers rar ud. Jeg har også læst at Barbara er godt til GFE :)

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 2 minutter siden:

Ha ha- Det var ikke mig :lol: Jeg er ikke så meget til “Latina” typen  Jeg er mest til “Laura” typen :D -men Barbara ser ellers rar ud. Jeg har også læst at Barbara er godt til GFE :)

Barbara er god. Kan ikke sige noget dårligt om hende. Men er også mest til Laura-typen. Også selvom du har været forbi før mig :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.