NoobGPexplorer 1081 Skrevet 12. Maj, 2023 Efter mere end et halvt år i cølibat, fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Tukta i Fredericia igen. Hun var rigtig glad for at se mig og sagde jeg ikke måtte være så længe om at komme igen. Jeg var også glad for at se hende og spændt på om vi ville få lige så god sex som vi plejer. Det gjorde vi! Masser af kys og kram. Dejligt økoblow og 69 hvorefter biskoppen blev iklædt våddragt inden indtrængning. Fuck det var dejligt at mærke sådan en lækker stram mis efter så lang tid! Så blev det ridetur i forskellige positioner inden afslutning med hånd og mund. Ahh det var dejligt. Som altid var der masser af kys og kram til den afsjælede diller medens jeg fik tøj på. Efter mit besøg kan jeg se at Bee er tilbage efter (for) lang tids fravær. Det er en butik der nu stiller i meget stærk opstilling! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 12. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/228712 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg