Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så lykkes det, langt om længe.

I tænker nok "Hva faen snakker Varmemesteren om?". Ja det skal jeg fortælle jer.

Efter at jeg så en FANTASTISK flot kvinde i en annonce og at hun så er dansk er jo KUN et plus for mit vedkommende. At det så viser sig at være et par, der blev jeg både tændt og skræmt. Ikke at jeg ikke har været sammen med par før, men der ku jeg også se manden. Her er der ingen billeder af ham. Men jeg finder dem alligevel på snappen og får kontakt med dem. Virkelig flinke at skrive med, svarer hurtigt og på det de bliver spurgt om. Og SÅ er det at det går galt, mest for mig. For det blev lige pludselig meget vanskeligt at få det til at passe for både dem og jeg, men mest mig.

Nå. Men efter 18 timers arbejdsdag vælger i min hornyhed at skrive til dem. De er så heldigvis vågne da det er om natten jeg skriver til dem og de er på. JUUHUUUUU tænker jeg. SÅ skal det fanme være.

Fik aftalt det hele og fik en adresse i Brønshøj. Satte mig i bilen, fandt adressen, døren blev åbnet og SÅ stopper det HELE lige der. ALT inde i mig står komplet stille. For HULAN DA osse hun er lækker, MEGET MERE LÆKKER end på billederne. Hilser på manden som virker VILDT FLINK. Tænker "det kan KUN blive godt det her". Snakken flyder liiiiiige fra starten af om ALT og ingenting. Og det er VILDT NEMT at snakke med dem.

Nå men jeg tager det obligatoriske bad, kommer ind bliver tilbudt sodavand og smøger da jeg selv er ryger og bliver bedt om at sætte mig i sofaen i den ende hvor der er chaiselong så jeg kan sidde med benene oppe. Snakken flyder og hendes berøringer bliver mere og mere intense. Jeg tror mit hoved missede 15sek der. For lige pludselig sidder hun på knæ på gulvet med min pik i munden. Et FANTASTISK SYN. Nok pga min lange arbejdsdag har jeg svært ved at præstere stivert. Det FEDE ved det hele er at det bliver OVERHOVEDET IKKE kommenteret. De tog det meget stille og roligt. DET var fedt. Jeg forsøger selv at få pikken stiv. Hun lægger sig på ryggen og leger lidt med sig selv og tager mandens pik i munden. Der bliver fundet dildoer frem som manden giver mig i hånden så jeg kan kneppe hende imens jeg leger med mig selv og hun ligger og sutter GRÅDIGT på mandens pik. For DET KAN HUN FANME. Jeg ber hende om at sætte sig på manden og kneppe ham, DET ku så vække liv i den lille Varmemester. Det ser hun TEMMELIG HURTIGT og hopper af manden og tager min pik i munden. Aaaamen for helved altså, jeg blev sendt til HIMLEN der. Igen, DET KAN HUN. Jeg får kneppet hende og kommer. Men det slutter SLET IKKE DER. For som det MEST NATURLIGE, så sidder vi og snakker. TEMMELIG godt sammen. De er RIGTIG NEMME at snakke med.

Det her er min vurdering og jeg STÅR VED DEN! For jeg har IKKE oplevet noget lignende før.

Stedet: 10 ud af 10

Pigen: 10 ud af 10

Manden: 10 ud af 10

Sexen:10 ud af 10

Blow: Kan ikke vurderes. Det skal HELT KLART OPLEVES

Dem der er snak om er dem her..

https://annoncelight.dk/showad/363919

Kommer jeg igen? Ja for FANDEN I HELVED JEG GØR. De slipper IKKE for at se mig igen.

Jeres Varmemester. <3

Redigeret af Varmemester
Sq ikke 30 timer.

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Velkommen tilbage. 

HEEEYYYY venze. :wub: How goes? ;)

Skrevet

Har kigget på dem og været tæt på at lave en aftale men er sgu lidt genert, med mand der osv. Dit indslag gør at jeg er tættere på en aftale ;)

Skrevet
  • Author
spaceman skrev, for 49 minutter siden:

Har kigget på dem og været tæt på at lave en aftale men er sgu lidt genert, med mand der osv. Dit indslag gør at jeg er tættere på en aftale ;)

Synes KLART du skal gi dig selv den oplevelse. Ham behøver du ikke være nervøs for, han er SÅ FLINK. Og jeg vil VÆDE MED at fortæller du dem hvordan du har det med det, så skal de NOK ud fra det gi dig en fantastisk oplevelse. Så a sted med dig. 

I øvrigt, henvendt til alle. Fortæl dem I vil besøge hvad det er I har a udfordringer. Det gør det SÅ MEGET NEMMERE for dem at agerer efter. 

Skrevet
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Synes KLART du skal gi dig selv den oplevelse. Ham behøver du ikke være nervøs for, han er SÅ FLINK. Og jeg vil VÆDE MED at fortæller du dem hvordan du har det med det, så skal de NOK ud fra det gi dig en fantastisk oplevelse. Så a sted med dig. 

I øvrigt, henvendt til alle. Fortæl dem I vil besøge hvad det er I har a udfordringer. Det gør det SÅ MEGET NEMMERE for dem at agerer efter. 

Dit indlæg har gjort nu gør jeg det :)

Jeg tænder max på hende, hun er så fræk og du skriver hun er frækkere i person. Jeg er så klar.
Jeg melder tilbage når jeg har været på besøg ;)

Skrevet
  • Author
spaceman skrev, for 14 minutter siden:

Dit indlæg har gjort nu gør jeg det :)

Jeg tænder max på hende, hun er så fræk og du skriver hun er frækkere i person. Jeg er så klar.
Jeg melder tilbage når jeg har været på besøg ;)

JUUHUUUUU. <3 Glæder jeg mig SÅ MEGET til at læse. :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.