Hop til indhold

Den rigtige Bee - Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Syntes denne anmeldelse fra @månestjerne under efterlysninger skal starte denne anmeldelse, da den er super sjov:

Ja, det måtte jo desværre komme.

Jeg besøgte hende i dag.

En falmet stjerne der helt har mistet grebet. Hun er slet ikke i nærheden af tidligere tiders præstationer. Hun virker træt og uengageret – ingen liv i øjnene ingen passion for det hun laver. Mange vil nok opleve hende som deres egen trætte kone derhjemme.

Kom nu drenge! Det var gas og løgn fra start til slut.

Hun er helt på toppen – samme glade smil og modtagelse. Samme indlevelse og passion som tidligere! Hun er nærværende og hendes ydelser er perfekte i min bog.

Dejlige bryster og alt ligner sig selv fra tidligere. Dog en lille ændring!!! På vej videre opdagede jeg noget der generede mellem mine tænder! Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.

Klar på min top tre liste  - Det fås ikke bedre til mig – så hold jer væk – hun er min. :)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

jeg har også været forbi idag, nu er det jo snart 4 år siden at Bee fik mine jævnlige besøg, så var spændt på hvordan besøget ville blive. Det kan deles op i 4 dele.

ca. 15 min. massage

ca. 35 min. sex

ca. 20 min. massage

ca. 20 min. Blow + hj.

massagen vælger jeg som altid at det skal være nydelse, altså ikke for hårdt, Bee spurgte også flere gange om det skulle være hårdere, men nej, kun nydelse med pirring. Det var mig selv som sagde at jeg gerne snart ville vende mig, så jeg kunne få gang i sex.

sex var lige så godt og intenst som jeg husker det, og hendes krop fejler absolut ikke noget, selvom hun jo ikke er 30 år mere, ej heller 40 år. Bryster er dejligt naturlige store og der er fri leg ;-) selvfølgelig har hun lidt slap mave når hun bøjer sig lidt fremad, men det er da helt naturligt og ødelægger slet ikke min oplevelse. 

næste omgang massage var nakke og hoved og på forsiden med pirring, og det gik efterhånden over i hj og blow, som vi så sluttede af med. 

må sige at jeg er meget tilfreds med de 90 minutter jeg havde bestilt, og mon ikke jeg kommer forbi Bee en del gange. Hun sagde at hun nok blev 5-6 måneder, og måske længere.

https://annoncelight.dk/showad/228712

Skrevet

Ja det er jo mange meninger om dette sted -jeg er kommet der en del i gennem årene -og når jeg tænker efter -kan jeg ikke mindes det har været dårligt nogen af gangene -har dog flere gange forsøgt mig med kun massage -men det er endnu ikke lykkes mig -på den ene eller anden måde, har de fået mig overbevist om, at jeg slet ikke skulle nøjes med det...;-) 

Skrevet
Møffe skrev, for 54 minutter siden:

på den ene eller anden måde, har de fået mig overbevist om, at jeg slet ikke skulle nøjes med det...;-) 

Hvorfor i alverden skulle du da også det....? :biggrin:

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 2 timer siden:

på den ene eller anden måde, har de fået mig overbevist om, at jeg slet ikke skulle nøjes med det...;-) 

Tror nu heller ikke at “kun” massage er deres mest solgte ydelse, har aldrig selv prøvet “kun” massage på adr.

Skrevet

Så mangler vi bare Meena også kommer tilbage - de to piger sammen - så skal jeg ikke ønske mere :) Selvom Bee langt er min foretrukne :)

Skrevet
  • Author
Månestjerne skrev, for 30 minutter siden:

Så mangler vi bare Meena også kommer tilbage - de to piger sammen - så skal jeg ikke ønske mere :) Selvom Bee langt er min foretrukne :)

Eller Dowe

Skrevet

det er da ikke den helt gamle bee der var der sammen med ann for mange år tilbage

Skrevet

Bee ser nu ellers rigtig dejlig ud -

er hun turen værd ??

Skrevet
  • Author
Champ1 skrev, for 2 timer siden:

Bee ser nu ellers rigtig dejlig ud -

er hun turen værd ??

Hvis du nu læser de 2 øverste anmeldelser som da godt nok er en uge gamle, så er hun da nok turen værd

Skrevet
Mr1time skrev, for 52 minutter siden:

Hvis du nu læser de 2 øverste anmeldelser som da godt nok er en uge gamle, så er hun da nok turen værd

Jamen det er “gammel” kærlighed til pigen 

tænker mere hvis man aldrig har mødt hende :)

Skrevet
  • Author
Champ1 skrev, for 3 timer siden:

Jamen det er “gammel” kærlighed til pigen 

tænker mere hvis man aldrig har mødt hende :)

Ok. Men er da svært at få en anbefaling af en som aldrig har mødt hende.

kan da godt spørge en fra Sjælland som aldrig har været i nærheden af Fredericia, om han i kraft af billeder vil lave en vejledende anmeldelse.

forstår ikke din bekymring, når personer som har besøgt Bee anbefaler hende, men du vil hellere have anbefalinger fra nogen som ikke har besøgt hende ;-)

Skrevet

Så fik jeg også genbesøgt Bee. Mon det er 4 år siden sidst? Tiden går….

For mig var det et dejligt gensyn. Bee er sød og empatisk. God til engelsk så man kan sagtens sludre med hende. 

Der blev lagt ud med massage på bagsiden og jeg må sige jeg havde glemt at Bee er en champ til pirring. Diller, nummer og nosser får frække strejf og berøringer. Selvfølgelig var der også almindelig massage til min ømme far-krop.

Bee slap brysterne fri. Jeg synes de er større nu end tidligere, men jeg bemærkede ingen ar fra kirurgi og synes heller ikke jeg kunne mærke implantat. 

Derefter lækker blow og sex i flere stillinger. Hun red mig først og fik mig derefter om i missionær. Jeg oksede løs akkompagneret af lystfulde støn fra Bee. Jeg kan desværre godt mærke jeg ikke er 30 mere ligesom jeg får kneppet for lidt, så jeg måtte tage en pause til at slikke mis. Det var dejligt. 

Derefter mere missionær inden jeg pillede gummiet af og fik biskoppen færdigpoleret af Bees kyndige håndarbejde. 

Så bestemt et dejligt gensyn. 

Mr1time nævnte at Bee ville være her 5-6 måneder. Til mig sagde hun 3. Jeg ved ikke hvad man skal lægge i det, andet end man bestemt kan give hende et besøg og føle man får fuld valuta for sine surt tjente skillinger. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Skrevet

I dag sagde hun hun 4 mdr til mig  :) Det gælder nok bare om at nyde hende så længe det varer.

Skrevet

er std. prisen for FP stadig 1200 eller er der kommet moms på :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.