Hop til indhold

Hotthai Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/345150

https://annoncelight.dk/showad/295399

Hvis man vil prøve en thai som man virkelig ikke er i tvivl om kun tænker på pengene og så ud af døren med dig hurtigst muligt igen så har i fundet den rette, altså på en måde så man ikke er i tvivl, for det gør de fleste går jeg ud fra, men her er det ubehagelig tydeligt, her er der virkelig ingen positive ting at sige desværre, hun gør meget ud af at sige hun har en meget stram misse, nu ved jeg at jeg er ikke den der har den største fyr, men stram det er hun på ingen måde. 
 En hurtig gennemgang af besøg, man kommer ind på værelset, bliver bedt om at tage tøjet af, hun kommer tilbage efter pengene er flyttet, tror man så at man skal kæle lidt røre lidt så tror man fejl, det er lige på og hårdt, det er næsten umuligt for mig at få den op jeg kan bare ikke ret godt på den måde, men fik mig selv til at konsentrere mig i mine tanker så det lykkedes men det var ikke hendes skyld, mens man ligger og knepper hende kommer der nærmest nogle dyre lyde som jeg aldrig har hørt før, det var et total turn off, kort og godt spar jeres penge og tag et hand job selv det er 100 gange bedere, eller søg en anden… 

Nu er hun så heller ikke ung længere, vel et sted omkring de 50 år vil jeg skyde på, en lidt stor mave, og helt nye plastik boobs, jeg ved ikke om billederne er af hende men tror de er gamle, men er det hende så er de taget godt så man ikke kan se det jeg siger… 

Redigeret af Trust-me
link virkede ikke

Skrevet
Trust-me skrev, for 4 minutter siden:

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Der er flere anmeldelser herinde af hende, som ikke er gode. Nogle af dem er ikke tråde men kommentarer i overordnede tråde med ris/ros, når nogle efterlyser oplevelser med thaier.

Hun har haft de samme billeder i 4-5, jeg har kigget med herinde - og alderen mindes jeg altid har været 38-39 år.

Vi må hjælpe hinanden herinde med så mange anmeldelser som muligt, så vi er så godt oplyste muligt, inden vi drager ud i det forjættede paradis.

Skrevet

Hun var god for nogle år siden da hun var i Aalborg

• 2 months later...
Skrevet

Fik ikke lige søgt her på eg, men kunne så bare konstatere ved selvsyn, at foto intet har med virkeligheden at gøre, hun sagde "jeg har bare taget lidt på"  da jeg henviste til de 50kg, jeg gik, og besøgte en anden.

De 155cm passer nok, men med en vægt på omkring de 65-70kg.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
sexes skrev, den 20.7.2023 at 13:33:

Fik ikke lige søgt her på eg, men kunne så bare konstatere ved selvsyn, at foto intet har med virkeligheden at gøre, hun sagde "jeg har bare taget lidt på"  da jeg henviste til de 50kg, jeg gik, og besøgte en anden.

De 155cm passer nok, men med en vægt på omkring de 65-70kg.

Godt du gik det skulle jeg også ha gjort, og det irritere mig den dag idag at jeg ikke gjorde, en håndspiller havde været meget bedere, hun er bare ikke god længere, det hun i trælse ord bare gør det er at lægge hul til noget du kan proppe pillerne i d i og så skynd dig helst så meget som muligt og så ud igen… nøj det er dårlige penge der er givet ud her… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.