Hop til indhold

Maya - en ny fin stjerne der stråler

Featured Replies

Skrevet

Besøg Maya

Tag stor smilende hjem…!

Hun har ikke været så længe i dk og vi må hjælpe hende med at blive og passe på hende på samme tid, det har hun fortjent.

Er du til en yngre petit uskyldig/uartig, petit ung kvinde, slank, velplejet, feminin, sød, imødekomme, åben og lyttende, så er Maya et must til dit næste besøg, 45 min med lækre kys på toppen sendte mig direkte til himmels.

Hun mødre mig klædt i lingerie magen til hendes billeder og blev der lagt en kraftig makeup lige som der bruges på den slags modelbilleder, ville der være 100% match fra virkelighed til billeder. Jeg syntes dog hun er væsentlig kønnere uden den makeup.

Stedet er en ok ren og pæn lejlighed hvor der er hvad der er behov for.

i dialogen op til mødet var hun hele vejen super sød, imødekomme og charmerende, så jeg måtte møde hende irl og opleve den skønne personlighed for real og hun var 1 til 1 fuldt ud den samme dejlige da jeg mødte hende.

Vi startede langsomt med hyggesnak, kyssen, nusserier og kælen. Her var ingen berøringsangst og hendes skønne forner føltes vidunderligt i hænderne. Jeg lagde hende på ryggen spredte hendes ben og her var et virkeligt smukt glat syn som lidt senere skulle vise sig ar være både velsmagende og letantændeligt, der endte hun var spændt som en bue da hun kom.

det blev så min tur og på med dutten, dejlige hænder gjorde lige præcis det der virkede og munden fulgte efter, det var virkeligt lækkert.

hun gjorde antræk til at ville sætte sig op, men her var jeg på stadiet, nu bliver jeg altså nød til at se den lækre faste lille numse foran mig imens mine hænder nød de lækre hofter, dejlige faste små bryster osv osv der var her serveret en sand buffet af delikatesser foran mig, samtidig med WOW, hun føltes som en drøm og nød hvad der skete og hun var deltagende og nydende og ja havde hun ikke sagt i starten vi skulle tage hensyn til naboerne, så havde jeg vækket hele opgangen da det blev min tur til at ……..

bagefter lå vi og hygge snakkede, veltalende engelsk, humor smilende positiv og glad ja det er Maya i en nøddeskal så pas på hende så hun forbliver det.

hun får 10 ud af 10 fra mig, en and stjerne der stråler i fuld flor.

Find hende her -> Maya findes her.

Skrevet

[slettet mit indlæg, da svaret stod i menuen ...]

Redigeret af Bebop

Skrevet

Må konstatere at trådstarter har været noget mere heldig end mig. 

Jeg mødte Maya i dag og har måttet lave min egen anmeldelse 

Skrevet

Vælger at spørge i den positive ende eller anmeldelse.

50-50 på oplevelserne er lidt dårlige odds på en god oplevelse.

Er der andre der har besøgt den lige efter min mening flotte pige?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
duke skrev, den 16.5.2023 at 13:38:

Må konstatere at trådstarter har været noget mere heldig end mig. 

Jeg mødte Maya i dag og har måttet lave min egen anmeldelse 

Jeg tænker mange ting går begge veje, min positive oplevelse brugte jeg god tid på hende og det reagerede hun bestemt positivt på. ingen brug for nogen hjælpe midler af nogen art til trods for jeg ikke er blandt de små. Jeg tænker tid, kemi, osv. har en hel del at gøre med hvilken oplevelse man får. jeg kan i høj grad anbefale hende og give det lille råd med på vejen at bruge tiden på det, det betaler sig og giver 100 % pote.

Skrevet
  • Author
Den rejsende skrev, den 18.5.2023 at 15:58:

Vælger at spørge i den positive ende eller anmeldelse.

50-50 på oplevelserne er lidt dårlige odds på en god oplevelse.

Er der andre der har besøgt den lige efter min mening flotte pige?

Jeg kan kun anbefale hende og sige, se at komme afsted og brug god tid på at få en god oplevelse, det giver pote og du vil også få en god oplevelse. Jeg er ikke i tvivl, jeg skal besøge hende igen inden hun tager et andet sted hen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.