Fyren1237 15 Skrevet 10. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/361089 Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 10. Maj, 2023 Fyren1237 skrev, for 41 minutter siden: advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget. For man er ikke anonym herinde??. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 10. Maj, 2023 Hun plejer da aldrig at udlevere hendes nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 10. Maj, 2023 Fyren1237 skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/361089 Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget. Fyren1237 skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/361089 Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 10. Maj, 2023 Måske skulle jeg droppe hende så, hun virker bare så flink når man mailer med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 10. Maj, 2023 Jeg syntes hun var ok. Dog havde hun lidt travlt med at få det overstået. Men ja det er tydeligt at hun har lidt udfordringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 10. Maj, 2023 Billedet af det beskidte gulv passer ikke særlig godt til hendes prioritering af renlighed, og er nok til, at jeg ville fravælge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg