Hop til indhold

Sød og uskyldig. Pas på!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/361089

Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

Skrevet
Fyren1237 skrev, for 41 minutter siden:

advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

For man er ikke anonym herinde??.:blink:

Skrevet
Fyren1237 skrev, for 1 time siden:

Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

Fyren1237 skrev, for 1 time siden:

Skrevet

Måske skulle jeg droppe hende så, hun virker bare så flink når man mailer med hende 

Skrevet

Jeg syntes hun var ok. 

Dog havde hun lidt travlt med at få det overstået. 

Men ja det er tydeligt at hun har lidt udfordringer. 

Skrevet

Billedet af det beskidte gulv passer ikke særlig godt til hendes prioritering af renlighed, og er nok til, at jeg ville fravælge hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.