Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/361089

Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, for 41 minutter siden:

advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

For man er ikke anonym herinde??.:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren1237 skrev, for 1 time siden:

Jeg kender en der var forbi hende her. Og det er rigtig nok en ung smuk kvinde. Men hun har nogle problemer bl.a. med coke. Og hun tilbød min kammerat en streg og da han så var smuttet så skrev hun og ringede helt vildt og beskyldte ham for og have stjålet coke fra hende…! Og hun ville have pengene eller han skulle komme tilbage med først de 2 poser han skulle have stjålet. Også blev det til 4 poser også til 6 poser. Og han har været nød til og blokere hendes nummer for hun blev ved med og skrive og ringe i flere dage… så pas på Med og besøg hende her… advarsel fra min kammerat. Han vil være anonym hvis der skulle ske noget.

Fyren1237 skrev, for 1 time siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billedet af det beskidte gulv passer ikke særlig godt til hendes prioritering af renlighed, og er nok til, at jeg ville fravælge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...