Hop til indhold
høvding

Godt besøg hos Jolien i Ejstrupholm

Recommended Posts

Et ændret møde i det midtjyske, kombineret med en mærkbar lyst i kroppen, gjorde at jeg i formiddag afsøgte nettet for muligheder nogenlunde langs den rute jeg regnede med at skulle følge senere på dagen.

En mailkorrespondance med en moden dansk pige som virkede lovende, døde pludselig fra hendes side (intet svar) og så gik turen sydover.... 

Et par gode anmeldelser herinde gjorde udslaget og en sms røg afsted til: Jolienne i Ejstrupholm. En hurtig, sød og positiv korrespondance gjorde udslaget  og snart parkerede jeg bilen diskret bag det lille gule hus (som i øvrigt godt kunne trænge til en udendørs grøn studsning - ikke meget plads, trods beskedent bilvalg)

Bliver mødt en en smilende og ganske køn pige, hvor det er tydeligt at det er hendes egne billeder i annoncen, og jeg synes faktisk hun er ganske lækker!

En hurtig skyller, og sengen indtages med en hurtig formaning om at man ikke må pille for meget ved de ellers meget pæne bryster som er lidt ømme( måske efter en broders leg tidligere?)

Et rigtigt godt blow med god tid, blidhed og kærtegning af mellemkød, en lang omgang 69'er og så var jeg klar på at nyde udsigten i en doggystyle... egentlig ville jeg gerne have have skifret stilling, men ærligt, så var hendes røv, hofter og blide kærtegn mellem vore ben udslagsgivende, så jeg gav efter og kom ganske kraftigt.

Bagefter ned og ligge, intet hastværk, aftørring og lidt hyggesnak.

 

Jeg var ude 32 minutter efter ankomst - og humøret er ganske godt, for Jolien er en lille perle som jeg meget gerne lægger vejen forbi igen, hvis muligheden opstår.

Redigeret af høvding
Stavefejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...