Hop til indhold
brugminqkbh@gmail.com

30-årig tøs klar til modne mænd i Body Bios darkroom d. 10.05.23 kl. 17 ca.

Recommended Posts

Sabrina er klar i Body Bios dark room (eller kabine med blindfold) på onsdag d. 10.05.23 kl. 17.00 ca. Body Bio er i Kingosgade på Frederiksberg i KBH. Det koster 80 kr. at komme ind.

Arrangementet er heteroseksuelt.

Kun modne velsoignerede, raske og ordentlige mænd på 40+ har interesse.

Der skal bruges gummi ved samleje. Hun sutter uden og sluger gerne.

Ingen analsex eller fingre i hullerne. Det giver rifter og kan ødelægger arrangementet.

Om Sabrina:

30 år.

Lidt former, men ikke tyk.

165 cm.

Feminin dansk pige.

Like dette opslag hvis du deltager og del gerne opslaget andre steder, så hun kan blive godt brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
[email protected] skrev, for 50 minutter siden:

Sabrina er klar i Body Bios dark room (eller kabine med blindfold) på onsdag d. 10.05.23 kl. 17.00 ca. Body Bio er i Kingosgade på Frederiksberg i KBH. Det koster 80 kr. at komme ind.

Arrangementet er heteroseksuelt.

Kun modne velsoignerede, raske og ordentlige mænd på 40+ har interesse.

Der skal bruges gummi ved samleje. Hun sutter uden og sluger gerne.

Ingen analsex eller fingre i hullerne. Det giver rifter og kan ødelægger arrangementet.

Om Sabrina:

30 år.

Lidt former, men ikke tyk.

165 cm.

Feminin dansk pige.

Like dette opslag hvis du deltager og del gerne opslaget andre steder, så hun kan blive godt brugt.

God eftermiddag. Jamen det lyder fint, men hvorfor lave en annonce, opslag herpå siden, måske hvor mange mænd ikke ser den, måske skulle du oprette dig på annoncelight.dk, det er gratis og annoncen er aktiv indtil kl.24, kan ikke love, garantere at dem som skriver, kontakter dig,jer er seriøse,mange springer fra i sidste øjeblik eller melder ikke tilbage og bliver væk, men ellers held og lykke med opslaget.

Men hvad er hendes priser, ville være en god ide, at sætte pris på herligheden.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 1 time siden:

God eftermiddag. Jamen det lyder fint, men hvorfor lave en annonce, opslag herpå siden, måske hvor mange mænd ikke ser den, måske skulle du oprette dig på annoncelight.dk, det er gratis og annoncen er aktiv indtil kl.24, kan ikke love, garantere at dem som skriver, kontakter dig,jer er seriøse,mange springer fra i sidste øjeblik eller melder ikke tilbage og bliver væk, men ellers held og lykke med opslaget.

Men hvad er hendes priser, ville være en god ide, at sætte pris på herligheden.

Mon ikke det er for free, udover de 80 kr. i entré. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Jeg kom godt nok ca 17:20 så måske kom jeg for sent (eller for tidligt). Så jeg var der fra 17:30 til ca 18:40. Jeg blev godt liderlig af høre tøsen stønne og få pik. Men døren indtil rummet var låst og der var kun master derinde. Og sådan var det hele tiden. jeg havde ellers forstået op opslaget at tøsen var tilgængelig og det var derfor jeg var forbi :) man hjælper jo gerne til :) 

Jeg kommer gerne en anden gang men så vil det være godt med en åben dør :)) 

det kostede 100kr at komme ind 80 plus 20 i garderobe. Men det var kun lyd sex :) 

Det var første gang jeg var på dette sted og kan derudover tilføje at stedet mest er for homosexuelle mænd, så der var rigeligt med røve man lige kunne stikke sin pik ind i. Og der var 4 mænd der tog på min pik (uden at spørge). Jeg er ikke typen der bliver krænket så jeg viftede dem bare væk. Men hvis man er til mænd kan jeg varm anbefale stedet. Hvis man kan få den op - kan man få en bagdel at køre I - helt uden spørgsmål vil jeg mene. Men fisse og kvinde mund var bag lukkede døre. Jeg skal jo ikke kunne udelukke at jeg gik for tidligt ig dørene blev åbnet senere - men så skulle der nok ikke have stået ca 17 :)) 

Vi må se - håber det lykkes en anden gang. For hun lød lækker :)) tager hende meget gerne en anden gang. 
 

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende lille arrangement. Jeg så desværre først opslaget lige nu, men hvis det kommer op igen og man rent faktisk får lov at deltage - ja så er jeg klar  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Stenbukken4700 skrev, for 8 timer siden:

Det er  en bøsse og bi klub for fyre , der komme næsten ingen par der kun hvis fyren er bi

Det må man sige du har ret i :) jeg håber lige at høre en tilbagemelding fra master på hvad der lige gik galt ifht udmeldingen og virkelighedens event :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst på andet forum, at flere roser arrangementet og skriver at det var en fræk oplevelse. Valg af lokalitet kan man naturligvis have sin egen mening om ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
[email protected] skrev, den 11.5.2023 at 17:58:

Hej alle,

Først og fremmest tak til de fremmødte. Det er en speciel oplevelse i Body Bio. Hun var i brug fra 17.00 - 17.30 ca, hvorefter hun skulle have en pause pga. varmen. Beklager hvis ikke alle kom til.

Vi skal nok komme derned igen.

Tak for updaten, så var jeg sgu bare lidt for sent ude. Melder mig igen næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...