Hop til indhold
Guest thaimassoren

Brenderup

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Hej

jeg har bestilt tid i Brenderup ved de 2 milfer.

Er de/hun med på lidt af hvert? Ved godt de ikke er 20, men det er jeg sgu heller ikke. Mere om det var standard standard, eller de er med på lidt slikken både foran og lidt bagi osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 1 time siden:

Hej

jeg har bestilt tid i Brenderup ved de 2 milfer.

Er de/hun med på lidt af hvert? Ved godt de ikke er 20, men det er jeg sgu heller ikke. Mere om det var standard standard, eller de er med på lidt slikken både foran og lidt bagi osv.

Nærmets umuligt at svare på -vil tror det kommer and på dig og dagsformen den dag... Det jeg forstår ved "milfer" så er de helt klar "på lidt af hvert" men thaier kan man aldrig vide eller garantere så meget... tag det som det komme og håb du bliver glædeligt overrasket;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67

Der står i deres annonce at der er mulighed for fp. Jeg har dag kun prøvet massage og bj, men det var rigtig godt. Jeg har dog ikke set deres annonce i et par uger, så er nervøs for om de har lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Mand67 skrev, for 3 timer siden:

Der står i deres annonce at der er mulighed for fp. Jeg har dag kun prøvet massage og bj, men det var rigtig godt. Jeg har dog ikke set deres annonce i et par uger, så er nervøs for om de har lukket.

De har ikke lukket, jeg har en aftale imorgen formiddag. Og har snakket med hende idag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67
thaimassoren skrev, for 48 minutter siden:

De har ikke lukket, jeg har en aftale imorgen formiddag. Og har snakket med hende idag

Det var godt, men håber annoncen snart kommer på igen.... Jeg kan ikke huske deres tlf.nummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren

Så fik jeg prøvet hende af. 
hmm okay, jamen hun gjorde da et godt stykket arbejde med hj og blow (uden og hun tog også ladningen)

Men når det så er sagt, så er billederne nok nogle dage gamle (læs: år) En lille smule lille og bred i forhold til billederne. 
Bestilte 1 time, fik 27 minutter og så sad jeg i bilen igen. 800kr. Det må alligevel kunne gøres bedre. Der var INGEN sex. Så jeg kommer nok ikke igen. MILF effekten udeblev. 
 

god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange, og har aldrig oplevet dårlig service. Altid på toppen. Ja de er ingen årsunger. Men det er jeg jo heller ikke.. kan kun anbefale dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67
thaimassoren skrev, den 13.5.2023 at 12:08:

Så fik jeg prøvet hende af. 
hmm okay, jamen hun gjorde da et godt stykket arbejde med hj og blow (uden og hun tog også ladningen)

Men når det så er sagt, så er billederne nok nogle dage gamle (læs: år) En lille smule lille og bred i forhold til billederne. 
Bestilte 1 time, fik 27 minutter og så sad jeg i bilen igen. 800kr. Det må alligevel kunne gøres bedre. Der var INGEN sex. Så jeg kommer nok ikke igen. MILF effekten udeblev. 
 

god weekend

Tror du ikke at du har bestilt ½time, for en time koster 1000 med det du har beskrevet.

Jeg betaler for en time og får en time, men jeg diskuterer heller ikke prisen. Er altid blevet godt behandlet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...