Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.er der nogen der ved om mimi og nikki på københavnsvej i Roskilde tilbyder b2b og Fp.hvad koster det tak.

Skrevet

Efter annoncerne og fotos at dømme, så er det sikkert kun tegnebogen som afgører hvilke services at du kan få :D

Skrevet
TaunusDK skrev, 1 time siden:

Efter annoncerne og fotos at dømme, så er det sikkert kun tegnebogen som afgører hvilke services at du kan få :D

Nej Nikki tilbyder ikke FP heller ikke selvom du betaler ekstra. Hun giver tilgengæld rigtig god massage. 

Søg på Mimi så kan du se der er lidt muligheder 

Skrevet

De tilbyder begge B2B og Mimi går hele vejen men du kan ikke få mere hos Niki end et HJ … det er dog som med massagen yderst veludført 

Med Mimi er det nok sex der er bedst og hun vil ikke sutte pik så jeg er ude ;) 

• 1 year later...
Skrevet

Men er Nikki til at få topløs hvor man må røre?

Skrevet

Nikki giver kun massage og HJ hvis hun har lyst.

Hendes massage er dog nok en af de bedste jeg har prøvet.

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 6 timer siden:

Du må ikke røre mellem benene. Topløs skal du bare spørge. Jeg har været fast kunde over 6 år, og det er især hendes massage jeg kommer for. Prisen er standard. 

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 7 timer siden:

Det er sjovt som man kan have forskellige meninger. Det er godt nok ved at være nogle år siden jeg besøgte Nikki. Hun var dengang i Hvidovre. Super flot spændstig krop, men jeg synes det var en lidt kedelig massage. På det tidspunkt var der åben for sex, men ikke blowjob og sexdelen var heller ikke noget at råbe hurra for.  Men måske er hun blevet bedre til massagedelen. Jeg kan jo også have ramt hende på en lidt mere offdag. Sådan er det jo indimellem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.