Hop til indhold

Millan BRASIL NEW IN AMAGERBROGADE

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Bueno culo skrev, for 46 minutter siden:

Fotos stemmer med virkeligheden

Takker!

Har du haft sat "tænderne" i hende?

Skrevet
Didrik Slagheck skrev, for 2 timer siden:

Takker!

Har du haft sat "tænderne" i hende?

Ja -  på 2nd round hvor jeg måtte ned i tempo slog hun mig på låret for at jeg skulle pumpe løs.så hun kan li det hun laver.

Hun var et fint bekendtskab

Skrevet
Bueno culo skrev, for 18 timer siden:

Ja -  på 2nd round hvor jeg måtte ned i tempo slog hun mig på låret for at jeg skulle pumpe løs.så hun kan li det hun laver.

Hun var et fint bekendtskab

Overrasker mig ikke. Hun ser skøn ud på billederne. Glad, naturlig sexet udstråling. ALT ved den annonce siger GOD OPLEVELSE. 

Skrevet

Er frisuren forneden naturlig eller glatbarberet / brasilian stile ??

Skrevet

Kan vi ikke få en lidt mere uddybende anmeldelse af skønheden? Damn she looks crispy!

Skrevet
  • Author
Namnamtk skrev, for 3 timer siden:

Kan vi ikke få en lidt mere uddybende anmeldelse af skønheden? Damn she looks crispy!

"Bueno culo" blev slået så hårdt på låret at det ikke var muligt at skrive en anmeldelse ...... av

Skrevet

Kan bekræfte det hende på billedene, at hun er glat barberet og ellers naturlig. Kønt ansigt lækkert hår og lidt latina frodig. 

Venligt og service minded i sin fremtoning.

Meen 
Om hun blot konstatered at jeg var en gammel gris (60+) hun ikke kunne rumme eller hvad der gik galt ved jeg ikke.
Så må jeg konstatere at selv om jeg omhyggeligt skrev French Kissing i mint ønske om aftale så var det reelt ikke en mulighed. 
Og det er som regle det der skal til for at tænde mig.
Jeg fik fornemmmels at at hun blot ville have de 60 minutter overstået hurtigst og nemmest muligt. 
Ok der blev forsøgt med OWO, men kemien var væk.
Jeg forslog erotic massage, det var nu ret begræsnet og meknisk. 
Efter 45 min opgav jeg og tog et bad. / spild at 1700 spænd for mit vedkommend.

Hvis en GP ved hun ikke kan med kunder over en hvis alder så kan hun jo blot sætte en begræsning i annoncen, eller sige nej tal når man møder op..

Nå fremad rettet vil jeg være meget mere omhyggelig med at for bekræfte inteaktionen / game-planen før jeg smider tøjet..

Har tidliger kun besøgt  GP som er meget posivt anmeldt her, den praksis vil jeg fortsætte.

Fundere på om hun er i den rette branche, eller Startbuck eller H&M ville passer bedre til hende.

Knap så Henrykt

Redigeret af Henrykt
tilføjet noget om anmeldser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.