sergent-254 37 Skrevet 16. December, 2013 hej jeg vil meget gerne vide om thai klinikken vestergraven 6 i randers er lukket helt eller om der stadig er åben vil meget gerne have et svar hvis det er muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 37 Skrevet 17. December, 2013 hej er der ikke nogen der gider svare eller vil de holde informationerne for sig selv det er så eriterende at der ikke er nogen der vil svare så svar hvis i kan eller vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 17. December, 2013 Er der telefonsvarer på, eller tager de blot ikke telefonen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 17. December, 2013 det kunne jo også være på grund af din overskrift at der ikke er nogle der svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 17. December, 2013 Vil du have 500 svar på at vi ikke ved noget, eller 1 på at vi ved noget?? Jeg ved ikke noget, derfor svarer jeg ikke!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg