Hop til indhold

Hobro landevej 98

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg har tumlet meget rundt den seneste tid, og er blevet håbløst bagefter med anmedelser, men der har også været mange forgæves besøg, men nu kommer der en god tur-

Jeg fik, som jeg har skrevet ikke gevinst i går, forsøgte flere forskellige muligheder, men måske fordi jeg ikke var topliderlig, blev de mange henvendelser ikke til noget, - det er forresten godt jeg lever alene, for der kom faktisk besked -SMS fra 2 af dem jeg kontaktede i går, havde sgu’ ikke været godt under morgenmaden, da jeg var gift.

Jeg skøjtede rundt på diverse sexsider og fandt hende her på Hobro Landevej 98- jeg har før været på den adresse med både gode, og dårlige oplevelser, så jeg havde paraderne helt oppe da jeg ringede til hende her Betina , og vanen tro- havde jeg nær skrevet, stemte pris fra annoncen og den oplyste pris ikke overens- shit tænkte jeg, og fortale Betina, om hvad der stod i annoncen, og hendes svar kom pronte: selvfølgelig giver jeg superfransk, og 69 samt fuck til 800kr for 30 min, det er en okay pris synes jeg

så afsted til Nr Vinge og stadig meget forsigtig, trådte jeg ind til Betina , jeg fik vores aftale bekræftiget og pengene skiftede hænder, jeg fumlede lidt med penge sedlerne og kom til og give 900kr, men vupti, var hun ude i køkkenet, og finde 100kr i byttepenge- det har jeg sgu’ aldrig oplevet før.

Betina er fra Letland og billeder ligner sådan set meget godt, hendes engelsk er fint, brysterne er hjulpet,men lavet meget fint.

Jeg havde bedt og superfransk og 69, og efter lidt aftøring af pikken gik hun i gang- hendes teknik er lidt af den FRÆKT MØDE ved Randers bruger - hende havde jeg faktisk forsøgt og lave aftale med, men hun havde migræne , men Betina kunne også gnuffe kæp, og meget hurtig vendte hun sig om, til en 69’er, og sikke en fisse, hun har gode lange skamlæber, som når jeg suttede kraftig næsten nåede ned til drøblen, men jeg kunne ikke rigtig lave hende våd, prøvede med en finger i nummeren, men det hjalp ikke rigtig

Jeg havde ikke styr på tiden, der hænger ganske vist et ur på væggen, som jeg kiggede på ved ankomst, men opdagende senere den stod stille, men det gjorde Betina’s blowjob ikke, jeg var tæt på og komme, så jeg foreslog en gang fuck bagfra, det fungerede rigtig godt,hendes fisse er tilpas snæver, og det lød det hun nød det, jeg synes det var fedt med de lange skamlæber tæt om min pik. Efter lidt tid skiftede vi til en missionær det var også fantastisk og se pikken glide ud og ind  mellem de lange læber.

Til sidst gik vi over i en 69 og jeg blev færdig, hun tørrede fint pikken og maven rent, og efter 40 min var jeg ude igen, godt tømt og svedig, og stadig lidt mønt tilbage fra de 1000kr, jeg hævede 

Så venner, jeg kan godt anbefale Betina, men husk ligge og gøre hende opmærksom på annonce teksten, hun kom forresten i går

Bare på hende så fissen ikke gror sammen

https://annoncelight.dk/showad/361586

• 1 year later...
Skrevet

Tak for anmeldelsen af Betina. 

Det lyder som et godt besøg. 

Jeg overvejer at besøge hende i Kolding i de kommende dag. 

Andre som har besøgt hende på det seneste?

Jeg er klart til GFE. 

Skrevet
Hanshj skrev, for 18 timer siden:

Andre som har besøgt hende på det seneste?

besøgte hende 2 gange for omkring 5 måneder siden, kan klart anbefale hende, rigtig sød og pæn kvinde på 37 år og en rigtig lille fræk sag :)

Skrevet
  • Author
peterbrusebad skrev, for 26 minutter siden:

besøgte hende 2 gange for omkring 5 måneder siden, kan klart anbefale hende, rigtig sød og pæn kvinde på 37 år og en rigtig lille fræk sag :)

Hejsa

Jeg besøgte også Betina da hun var i Støvring, der var hun sammen med Nina, de har optrådt sammen i flere år, jeg kan ikke finde nina nu, men for kort tid siden var hun på Aggersundvej.

Da jeg besøgte dem i Støvring, havde jeg en fantatisk tid sammen med dem, jeg havde bestilt lidt dominans, og det jeg bedst husker fra besøget, var da jeg kneppede Betina bagfra, og Nina klemte på mine nosser, og hev lidt i brystevorterne på mig, på et tidspunkt gled min pik ud af fissen på Betina , og Nina hjalp den på plads igen.

Nina’s fingre  blev lidt fedtet, så dem skulle jeg slikke rene- tror i min pik gled ud igen ??

Go fornøjelse til alle

• 7 months later...
Skrevet

Jeg besøgte Betina i Esbjerg i dag, kan kun være helt enig i hun er et besøg værd, jeg tog en halv time gf m massage, shit hun gør det godt, skal med sikkerhed besøge hende igen, hvis hun kommer til byen igen:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.