Hop til indhold

Klinikker, privat/diskret, hotel i hele danmark

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt rundt i danmark og arbejde, men jeg kender ikke rigtig til andre klinikker end Pussy Galores og Vojens Dream. Derfor søger jeg nogle anbefalinger af klinikker, men også anbefalinger ift privat/diskret/hotel rundt i danmark. Når jeg søger herinde på andre tråde om emnet, så er der nogle af klinikkerne der er lukket og det er lidt rodet ifht privat/diskret/hotel anbefalinger særligt fordi at det er lidt tys tys med fx hoteller. I må gerne kommentere med anbefalinger til klinikker. Er det anbefalinger til hoteller/privat/diskret  så må i meget gerne skrive en besked til mig. Alle tips og informationer modtages med kyshånd :wub: på forhånd tak <3

Skrevet

Kommer du til Hadsten så er det sikkert at jeg kommer forbi :)

Skrevet

www.haderupdreams.com

www.vordingborgpigerne.dk

Darkroom nr. 2 i Esbjerg

www.citygirls.dk  Helsingør

Skrevet

Kom meget gerne til Vojens.

Eller du kunne måske foreslå nogen af dine skønne kollegaer, at komme til Vojens.

Foretrækker en klinik.

Skrevet
  • Author
hagbarth skrev, for 4 timer siden:

Kom meget gerne til Vojens.

Eller du kunne måske foreslå nogen af dine skønne kollegaer, at komme til Vojens.

Foretrækker en klinik.

Jeg overvejer helt sikkert at tage en tur til Vojens :) tak 

Skrevet
VictoriaDavinci skrev, for 7 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt rundt i danmark og arbejde, men jeg kender ikke rigtig til andre klinikker end Pussy Galores og Vojens Dream. Derfor søger jeg nogle anbefalinger af klinikker, men også anbefalinger ift privat/diskret/hotel rundt i danmark. Når jeg søger herinde på andre tråde om emnet, så er der nogle af klinikkerne der er lukket og det er lidt rodet ifht privat/diskret/hotel anbefalinger særligt fordi at det er lidt tys tys med fx hoteller. I må gerne kommentere med anbefalinger til klinikker. Er det anbefalinger til hoteller/privat/diskret  så må i meget gerne skrive en besked til mig. Alle tips og informationer modtages med kyshånd :wub: på forhånd tak <3

Hej,

Jeg kan også anbefale Citygirls i Helsingør. Det er tæt på, hvor jeg bor. ;)

Skrevet
VictoriaDavinci skrev, for 8 timer siden:

Christiansnborg 1240, Kbh K

Skrevet

VictoriaDavinci  lægger du op i denne tråd hvor du evt planlægger at komme på besøg i Jylland!

Skrevet

Zleep i Viby, Århus er godt til formålet. 

Ældre bygning, 7 etager med værelser og fri adgang af elevatorerne. Efter kl 21 om aftenen er der dog intet personale på stedet, så derfor blir døren låst udefra, så man skal ned og lukke dem ind, men de kan sagtens selv komme ud.

Skrevet

Vær opmærksom på, ved brug af hotel/motel, at stedet uforvarende kan komme i problem, da det er ulovligt at tjene penge ved udlejning til formålet, som jeg har forstået tidligere omtale af rufferiparagraffen.

Jeg ved selvfølgelig godt, der er steder, hvor det foregår, og ejerne ikke kan undgå at være klar over det. ;-)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Der er et sted i Odense c jeg kan anbefale 

• 1 year later...
Skrevet
Den store stav skrev, for 28 minutter siden:

Kom bare på hotel i kbh

Det er så en tråd der udviklede sig til en markedsførings-tråd og som sidst var aktiv for et år og en "Indian Summer" siden... just sayin' ;) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Det er så en tråd der udviklede sig til en markedsførings-tråd og som sidst var aktiv for et år og en "Indian Summer" siden... just sayin' ;) 

Ja ja. Hun er bestemt ikke den eneste....

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.