Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej de hr.

jeg har anmelde Hellen før men må gør det igen beklage.

normale besøger jeg en GP 1 gang vis der er godt 2 og de få gange det er rigtig godt så tage jeg tredje omgang, man så skal jeg også vider.

Her til morgen være jeg forbi Hellen igen det var mit 8 besøg hos hinden og jeg kunde HELT sikkert igen. 

Jeg er til lidt af vært inde for fra Kæreste dominans og en gang imellem en transseksuel.

For mig leverer Hellen den hemmelig elskerinde som også er gift og vi kan bar ikke lade være…. Ja ja jeg kan bar ikke lade være. Når vi er samme så er der masse af øjen kontakt, lækkert bj og hun smage fantastisk…. det er bar nydelse af intim sex.

Er du til kæreste sex “vanilla style” så kan kune anbefale Hellen selv om jeg gæren vil beholde hinde for mig selv, det vi var først i dag kunde jeg sagtens have taget en tur til men jeg havde ikke bukke 2 time og hun fin en ny kunde om lidt. Næste gang 

Og til jeg det ikke kan find linket i teksten

https://nympho.dk/n9621/3223/real-brazilian-model

hilsen den ordblind

Skrevet

Virkelig dejlig pige.

Tak for den gode anmeldelse. Har besøgt Hellen en gang, men tør ikke komme igen på grund af risikoen for vanedannelse.:P

Skrevet
JonDo skrev, 1 time siden:

Hej de hr.

jeg har anmelde Hellen før men må gør det igen beklage.

normale besøger jeg en GP 1 gang vis der er godt 2 og de få gange det er rigtig godt så tage jeg tredje omgang, man så skal jeg også vider.

Her til morgen være jeg forbi Hellen igen det var mit 8 besøg hos hinden og jeg kunde HELT sikkert igen. 

Jeg er til lidt af vært inde for fra Kæreste dominans og en gang imellem en transseksuel.

For mig leverer Hellen den hemmelig elskerinde som også er gift og vi kan bar ikke lade være…. Ja ja jeg kan bar ikke lade være. Når vi er samme så er der masse af øjen kontakt, lækkert bj og hun smage fantastisk…. det er bar nydelse af intim sex.

Er du til kæreste sex “vanilla style” så kan kune anbefale Hellen selv om jeg gæren vil beholde hinde for mig selv, det vi var først i dag kunde jeg sagtens have taget en tur til men jeg havde ikke bukke 2 time og hun fin en ny kunde om lidt. Næste gang 

Og til jeg det ikke kan find linket i teksten

https://nympho.dk/n9621/3223/real-brazilian-model

hilsen den ordblind

God eftermiddag JonDo. Glædeligt at høre, om din oplevelse og nydelse med Helen, hun ser virkelig også lækker og fræk ud, pæn ungdoms krop. Så forsæt med at besøge hende, så du altid vil få den samme nydelse og ikke gå skuffet hjem, som du kan opleve hos en anden.

Og jeg må påpege, at ordblind er medfødt, men ikke en sygdom, har selv været ordblind, gik på efterskole for ordblindhed, men jeg er det nu ikke det længere.

Skrevet

Jeg har besøgt hende 1 gang ,har booket tid næste uge til en ny omgang .

Hun er simpelthen for lækker og indlevende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.