Hop til indhold

Lingam massage med orgasme edging, øst, midt eller syd Jylland

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde

Jeg søger en tantra massør eller god thai massør der kan give en god Lingam massage og kan holde mig på kanten af orgasme i langt tid. Prostata massage kan eventuelt indgå. For at komme der hen hvor jeg gerne vil være, skal der sættes minimum 1-1/2 til 2 timer af. mit budget er max 1000 dkr.  Er der nogle forslag. Eller måske nogle skønne kvinder der læser med, som vil hjælpe med en behandling.

Kærlig hilsen Poul 

Skrevet

Det kan Silvia, og hun er tillige meget smuk

https://annoncelight.dk/showad/225384

Men til den pris du nævner finder du ingen der vil afsætte mere end en lille time. 

Skrevet

Du er nok nødt til at spare lidt mere op, hvis du skal have sådan en tur!

Skrevet
  • Author

Tak for tip århus elsker, det link skal da vist lige undersøges nærmere.

Skrevet
Toffie skrev, den 8.5.2023 at 12:48:

Hej herinde

Jeg søger en tantra massør eller god thai massør der kan give en god Lingam massage og kan holde mig på kanten af orgasme i langt tid. Prostata massage kan eventuelt indgå. For at komme der hen hvor jeg gerne vil være, skal der sættes minimum 1-1/2 til 2 timer af. mit budget er max 1000 dkr.  Er der nogle forslag. Eller måske nogle skønne kvinder der læser med, som vil hjælpe med en behandling.

Kærlig hilsen Poul 

Ja jeg må istemme mig enighed med Aarhuselsker - Jeg har aflagt besøg flere gange og hun mestre i høj grad edging og man er helt væk imens hun er i gang.

Og JA - hun er virkelig skabt som en kvinde skal være - og bestil med Mutual touch. Ellers fortryder du at du ikke mærkede formerne. (men din forespørgsel er lagt under thai - Silvia er bestemt ikke thai :) 

OG  -- der skal flere penge på bordet. Du får ingen kvalitetsoplevelse til den pris :P

Redigeret af LillePalle99

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.