VictoriaDavinci 116 Skrevet 7. Maj, 2023 Jeg skal holde ferie på Mallorca, og i den anledning kunne godt tænke mig at være lidt uartig og prøve en af deres swingerklubber. Er der nogen der har besøgt nogle af swingerklubberne som kan komme med nogle anbefalinger.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 429 Skrevet 8. Maj, 2023 (edited) Det er lidt synd der ikke er nogle der byder ind, jeg har ingen forstand på swinger klubber i hverken Mallorca eller andre steder i udlandet. Har kun været på club tucan, men det er jo i det kolde Kolding….. jeg søgte på Google og fandt meget lidt. Men håber da det hjælper lidt Jeg aner som sagt intet om de her klubber men ville bare komme med mit skud. Redigeret 8. Maj, 2023 af etspil5moden Fy for en skefuld hvor ser de klubber lækre og lumre ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 116 Skrevet 8. Maj, 2023 etspil5moden skrev, for 6 timer siden: Det er lidt synd der ikke er nogle der byder ind, jeg har ingen forstand på swinger klubber i hverken Mallorca eller andre steder i udlandet. Har kun været på club tucan, men det er jo i det kolde Kolding….. jeg søgte på Google og fandt meget lidt. Men håber da det hjælper lidt Jeg aner som sagt intet om de her klubber men ville bare komme med mit skud. Mange tak for din tanke og svar jeg har prøvet div swingerklubber her i Danmark. Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at prøve nogle udlands og særligt Mallorca nu hvor jeg har en planlagt ferie der men tak fordi at du lige byder ind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 429 Skrevet 10. Maj, 2023 VictoriaDavinci skrev, den 8.5.2023 at 22:27: Mange tak for din tanke og svar jeg har prøvet div swingerklubber her i Danmark. Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at prøve nogle udlands og særligt Mallorca nu hvor jeg har en planlagt ferie der men tak fordi at du lige byder ind Ingen årsag, Du skal da bare ud og nyde din ferie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg