Hop til indhold
VictoriaDavinci

Swingerklub Mallorca?

Recommended Posts

Det er lidt synd der ikke er nogle der byder ind, jeg har ingen forstand på swinger klubber i hverken Mallorca eller andre steder i udlandet. Har kun været på club tucan, men det er jo i det kolde Kolding….. jeg søgte på Google og fandt meget lidt. Men håber da det hjælper lidt -_-

Jeg aner som sagt intet om de her klubber men ville bare komme med mit skud.

IMG_6346.png

Redigeret af etspil5moden
Fy for en skefuld hvor ser de klubber lækre og lumre ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 6 timer siden:

Det er lidt synd der ikke er nogle der byder ind, jeg har ingen forstand på swinger klubber i hverken Mallorca eller andre steder i udlandet. Har kun været på club tucan, men det er jo i det kolde Kolding….. jeg søgte på Google og fandt meget lidt. Men håber da det hjælper lidt -_-

Jeg aner som sagt intet om de her klubber men ville bare komme med mit skud.

IMG_6346.png

Mange tak for din tanke og svar :wub: jeg har prøvet div swingerklubber her i Danmark. Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at prøve nogle udlands og særligt Mallorca nu hvor jeg har en planlagt ferie der :) men tak fordi at du lige byder ind ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, den 8.5.2023 at 22:27:

Mange tak for din tanke og svar :wub: jeg har prøvet div swingerklubber her i Danmark. Jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at prøve nogle udlands og særligt Mallorca nu hvor jeg har en planlagt ferie der :) men tak fordi at du lige byder ind ;) 

Ingen årsag, Du skal da bare ud og nyde din ferie ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...