Hop til indhold

The real deal, forelskelse fordele og ulemper

Featured Replies

Skrevet

Denne tråd er lidt kringlet, indviklet  og weird for mig at skrive og vidste ærlig talt ikke hvad jeg skulle give den af overskrift, men det blev så det ovenstående og jeg aner ikke hvad jeg ellers skulle skriveJeg synes eroguide er et spøjst Forum, som i virkelig spøjst, og ja meget handler om pik og patter, hvilket faktisk også er ganske fint, jeg synes dog også eroguide er et Forum hvor man kan lufte nogle tanker og snakker om nogle ting man ikke lige kan snakke om med vennerne, eller familien om eller lige dele på Facebook . Men nok om det.

vi husker vel alle sammen vores første kæreste eller første forelskelse, den følelse og det sus i maven man fik. Jeg husker tydeligt ds jeg mødte min første kæreste, jeg har været 13 år og var også ret hurtigt ude, jeg mistede min mødom til hende vi begge var 13 år…. Jeg var pisse hurtigt ude med dilleren, but it is what it is. Jeg husker tydeligt hvor forelsket jeg var i hende og hvor ondt det gjorde når man ikke var sammen. Det var nøjagtig det samme da jeg mødte min eks, forelskelsen var stor og det var det nærmest lige da jeg mødte hende man kan sige forelsket ved første blik. Vi nåede så også lige at være sammen i 7 år, da vi ramte sommeren 2021 og jeg havde bestået min svendeprøve var det blevet tid til at sætte nogle børn til verden eller forsøge på det, og jeg havde sgu da også lige kigget lidt på en vielsesring, for vi havde trods alt været sammen i 7 år så jeg ville sgu da gerne splejses med hende… men ak ja forelskelsen forsvandt og vi gik fra hinanden og blev så heller ikke gift…. Men ja også nok om det.

nu har jeg sgu næsten godt og vel været single i snart 2 år, og har været på tinder og oplevet ret meget der , ja jeg kan sgu ligeså godt være ærlig og sige uden at det skal lyde som pral at jeg har været sammen med mange kvinder, haft mange engangs knald og haft skiftende bollevenner og hvis man så tæller de gp besøg jeg havde dengang jeg var single og dybt afhængig af det købesex så ja puha så vil jeg ikke vide hvad jeg er oppe på , men jeg er så også nået  til et punkt hvor jeg ikke rigtig gider alt det meningsløse sex mere på den front vil jeg faktisk hellere have en ostemad eller et glas vino, jeg vil faktisk gerne finde hende hvor det ligesom var med min eks et langt forhold, blive gift og dø lykkelig og pisse kedelig.

nå men nu til det tråden egentlig handler om, jeg har sgu mødt en hvor der har slået lidt gnister i mig, og her kan man vel kalde det the real deal…. Vi mødtes faktisk ganske vist på tinder, hun havde fundet mig på insta’en og startede ud med at følge mig der, og 2 min efter popper hun op fordi hun har liket mig på tinder. Vi har ses i et par måneder nu, og ja jeg kan så løfte sløret at hun har besøgt mig i dag og været hos mig hele aftenen og vi kom så lige til at bolle lidt, jeg væltede over hende i min seng og kom til at glide dillermanden op i hende, men det var ikke denne meningsløse sex, nej det var en gensidig tiltrækning af hinanden, det slog gnister i mig og det føltes bare ægte og jeg holdte så også kun liiiiige de små 2-3 minutter, og så kunne vi også nå at lave aftensmad og se en film inden hun tog hjem. Men ja tiden stod stille i hendes selvskab, bekymringer, tanker og alt hverdagens stress og jag forsvandt da hun lå i mine arme. Nu er hun ikke hos mig, og er taget hjem, jeg sidder nu og tænker på hende, min dyne, mit tøj, jamen faktisk alt dufter af hendes dejlige tunge og søde perfume og dens  søde duft sidder fast i næsen på mig. Følelsen er rigtig dejlig, og det sus man får i maven eller jeg får i maven kan ikke beskrives, men det kender i jo nok alt til…. Sagen er også bare den at det gør også pokkers ondt at tænke på en man er Brandt lidt varm på…

jeg vil ikke snakke dårligt om gp’er eller dem som besøger dem  for jeg har jo selv gjort mig af det så jeg synes heller jeg kan tillade mig det, og jeg har nydt det dengang det stod på det indrømmer jeg gerne men dette er jo bare mig og  jeg vil sige at denne oplevelse slår et besøg hos en gp med længder. Men igen det er bare mig og min holdning, og jeg er kommet til det punkt i mit 28 årige liv at jeg gerne vil the real deal noget der giver mening, men der er jo også fordele og ulemper ved at få en kæreste/kone whatever… alt her vare ikke ved, end ikke verden, jorden går også under på et tidspunkt, og det at få en kæreste er fantastisk, dejligt, og rart men vi er ikke blevet lovet at det skal vare evigt, det er en chance man tager. Det gode ved for eksempel et gp Besøg er det at man ved at det er uforpligtende, og når den tid man har købt er overstået så er man ude af døren og så er det videre i livet. Men her når vi snakker om the real deal, og man bliver lidt små ramt af forelskelse, så er det sgu ikke ligeså nemt at bare komme over som et besøg ved en gp hvor man lige kan lade oplevelsen sidde i et par timer men så skal man også videre. Nej her sidder det i flere dage (for mit vedkommende) og det svært at give slip når man tænker på hende, duften sidder over alt og man ved at det hele er gensidigt, man har ikke betalt for det, sexen og nydelsen er ægte… det er bare fantastisk for mig. 

fordele ved forelskelsen:

man er høj på det, den dejlige følelse i maven man får, man er på den der skide lyserøde sky, tankerne om pigen sidder fast og ja alt det vi kender ved klassisk forelskelse.

ulememper: 

det ondt at blive såret, utroskab, man er ulykkelig i sit forhold, (Hvilket jeg var i slutningen af mit sidste forhold) man går fra hinanden, og al intimitet er gone. Og ja den smøre kender vi jo nok også alle.

Denne tråd skal absolut ikke ses som om jeg taler ned om gp’er eller dem der besøger dem, for som Nævnt har jeg selv været en bandit og gjort mig af det selv, nu er der bare kommet nye boller på suppen for mit vedkommende, og så tænker mange vel nok “hvad faen laver du så her ?” Tjo det skal jeg gerne svare på, og det er at eroguide kan man næsten snakke om alt, Bare der er lidt snak om  pik og patter. Det der ikke lige passer ind at snakke om kan man godt snakke om her.

nå nu blev jeg også træt, at ligge og have en hed omgang sex i 2 minutter med en flot kvinde  kan altså også godt gøre en træt bare så i ved det. 

godnat og sov forrygende 

Redigeret af etspil5moden

Skrevet

Sikke en fantastisk sød beretning- og hvor har du dog ret langt hen ad vejen. 

Dog vil jeg påpege at størstedelen af de mænd der har været en del af min "legestue" har været lykkelig gift:ph34r:

Jeg selv er faktisk også lykkelig gift og vil bestemt ikke bytte min mand ud for nogen anden. Men derfor får mange af os- både mænd og kvinder lyst til at knalde andre. Det er ganske naturligt.

jeg håber da bestemt for dig at monogamien sejrer og i kommer til at leve i lykkelig tosomhed resten af livet <3 Men ellers ved du jo heldigvis, hvor der er hjælp at hente:ph34r:

Knus herfra frøkenlegesyg:)

Skrevet

Jeg synes da det er dejligt at du har evnen til at blive forelsket og at ride på en lille lyserød sky<3

Jeg kender en del der ikke har den evne og som ikke har prøvet at være forelsket. Fordi de ikke tør give slip tror jeg. 

De er bange for det kontroltab det kan være at overlade sin videre skæbne til nogle voldsomme følelser. Så derfor lader de det negative og kontrollerede råde. " h*n svigter mig nok. Jeg bliver alligevel bare såret. Det fører alligevel ikke til noget." osv. 

Fordi det kan være angstprovokerende at overgive sig til noget vi ikke kan kontrollere. 

Forelskelse er fantastisk og ja - man risikerer at blive såret. 

Men livet er et sats og det skal leves <3

Selvfølgelig skal fornuften også være tilstede men i balance med modet til at turde give slip

Nyd din forelskelse og nyd at du kan føle så stærkt

Det er forår, de gule rapsmarker står i fuldt flor og himlen er mere blå end grå. Pigernes kjoler bliver kortere og kortere og fuglene synger om håb og liv

Nyd det <3

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
  • Author
FrøkenLegesyg skrev, for 10 timer siden:

Sikke en fantastisk sød beretning- og hvor har du dog ret langt hen ad vejen. 

Dog vil jeg påpege at størstedelen af de mænd der har været en del af min "legestue" har været lykkelig gift:ph34r:

Tak for dit input :) og søde ord ikke mindst. 

Min generation (eller os unge) er blevet lidt fucked synes jeg hook up kulturen er blevet mere og mere på mode idag, har jo selv levet lidt meget under det kan man sige, og det er i dag blevet rigtig svært at finde en kæreste idag, der er langt imellem dem kan man sige. Det var nemmere for mig ar stoppe med at rage steroider, kokain og stoppe med at besøge gp’er end at finde en kæreste. Jeg har oplevet en masse sex, engangsknald osv og det er bare ikke mig mere. Men så kom hende jeg nævner i min tråd lige når man mindst venter det, og jeg har bestemt tænkt mig at nyde følelsen af forelskelsen og damens selvskab ^_^

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes da det er dejligt at du har evnen til at blive forelsket og at ride på en lille lyserød sky<3

Tak for dit indspark og søde ord, de varmer faktisk <3 jeg vil nyde følelsen og den nævnte dames selvskab. Nu havde vi jo sex igår (for første gang) og denne gang var det noget specielt og ikke ligegyldigt. Du kan tro jeg nød hende og hende nøgne krop og følelsen kunne da slet ikke beskrives, både før, under og efter akten. Så jo jeg nyder det.

Skrevet

Hey...

Håber, dit nyfundne crush har det på samme måde med dig. Det er sådan vi allesammen skulle ha' det. Også selvom de vilde følelser efterhånden ebber ud og bliver erstattet af noget andet og ligeså godt.

Alt det bedste.

B.

Redigeret af Booblover
Tastefejl

Skrevet

Der er vist ikke nogen tvivl om at du er blevet ramt af Amors pil lige i hjertet <3

Et stort tillykke med kvinden i dit liv, husk at vise hvor glad du er for hende hver dag, lad for guds skyld være med at tage hende for givet, for hvis hun ikke følger sig elsket hver eneste dag, vil hun søge efter kærligheden et andet sted....... 

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 8.5.2023 at 08:59:

Jeg kender en del der ikke har den evne og som ikke har prøvet at være forelsket. F

Jeg er een af dem.
Jeg kan sagtens have stærke venskabelige følelser, og være dybt fascineret af en kvinde - har det faktisk bedre med kvinder end med 'traditionelle' mænd - og jeg kan også være meget seksuelt tiltrukket af en kvinde .. 
Også begge dele på een gang ... 
Men forelsket, sådan på "danse-på-en-lyserød-sky måden" ... nej ... 
De gange, det har været et problem i retning af 'ulykkelig kærlighed' tror jeg mere det har handlet om seksuelle frustrationer og generel skuffelse ... 

Den lille frøken skrev, den 8.5.2023 at 08:59:

Fordi de ikke tør give slip tror jeg. 

De er bange for det kontroltab det kan være at overlade sin videre skæbne til nogle voldsomme følelser. Så derfor lader de det negative og kontrollerede råde. " h*n svigter mig nok. Jeg bliver alligevel bare såret. Det fører alligevel ikke til noget." osv. 

Ja, i nogle tilfælde .. 
Men mange gange handler det om personlighedstræk, tror jeg ... 
Det kan være lettere autistiske træk - som jeg tror, er tilfældet for mig ... 
Depressioner eller andre psykiske problemer kan også spille ind.
Jeg har nogle gange prøvet at få en snak om det, både med terapeuter og med bekendte, men løber hurtigt ind i netop argumentet, at det er fordi man ikke tør slippe kontrollen ... 

Jeg er i øvrigt generelt forelskelsesskeptiker ... så jeg kan godt se, at jeg i en tråd som denne er 'the odd one out' ... :(:P

Redigeret af sneræven

Skrevet

En veninde, jeg har, er for første gang rigtigt forelsket. Hun nærmer sig 70, har tre forliste ægteskaber bag sig. Man skal aldrig opgive håbet. 
(Det er ikke mig, der er genstand for forelskelsen)

mvh

OT

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.