Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej Gregsom

Ikke for nyligt, men inden for det sidste årstid har jeg været der 2 gange.

1 gang fik jeg en virkelig god sports massage, efterfulgt af et lækkert og opbyggende HJ. Virkelig godt :-P

2 gang fik jeg en alm. olie massage, ligeledes efterfulgt af et HJ ala første gang. også dette var ganske udmærket :mrgreen: .

Min ydmyge umiddelbare mening er at det er et af de mere "seriøse" steder mht. massage, Prani kan i hvert fald sit kram.

Jeg besøgte også Prani da hun havde klinik i Roskilde, ca 1½ år tilbage, måske 2 år. Alle 3 gange har det været Prani selv der har udøvet massagen, men jeg har ikke modtaget andet end HJ, og er heller ikke blevet tilbudt andet.

Prani er ca. 45 år og en nydelig pige, meget lattermild :-P

hilsen Dråben 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har også en ok diskret indgang hvilket er et plus.. Har været der et par gange.. Kan bedst lide at besøge nye steder, men Prani er et af de steder jeg har været mere end en gang..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i juni måned, og pigen der åbnede var den kønne pige til højre på billedet og det var også hende der skulle massere mig. Jeg bad om alm. oliemassage og håbede selvfølgelig at jeg ville blive tilbudt afslutning senere, men hun bad mig beholde underbukserne på og jeg blev ikke tilbudt andet. Hendes massage var dog udemærket.

Jeg spekulerer på om det mon kun er Prani selv, der tilbyder afslutning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Jeg spekulerer på om det mon kun er Prani selv, der tilbyder afslutning?"

Det er da ikke umuligt :geek: 

Selv har jeg kun modtaget behandling fra Prani selv. Det er hende der står i midten på gruppebilledet.

Som sagt er jeg blevet tilbudt HJ, men heller ikke mere, eller oplæg til mere.Hun kalder de for PING-PONG massage :grin: 

Tvivler faktisk på at hun tilbyder hele pakken, måske kun til nogle få udvalgte :cool: 

Kommer dog i tanke om at jeg har besøgt klinikken en anden gang i Roskilde, da den også lå der.

Der blev jeg behandlet af en ung og smuk pige, meeen, ligegyldig massage og lige så, ligegyldigt HJ.

Hvis jeg frekventere stedet spørger jeg altid efter Prani selv.

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i juni måned, og pigen der åbnede var den kønne pige til højre på billedet og det var også hende der skulle massere mig. Jeg bad om alm. oliemassage og håbede selvfølgelig at jeg ville blive tilbudt afslutning senere, men hun bad mig beholde underbukserne på og jeg blev ikke tilbudt andet. Hendes massage var dog udemærket.

Jeg spekulerer på om det mon kun er Prani selv, der tilbyder afslutning?

Når du skriver "kønne pige til højre på billedet" mener du så pigen der står forrest eller hende der står bagerst?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du skriver "kønne pige til højre på billedet" mener du så pigen der står forrest eller hende der står bagerst?

Jeg havde ikke lagt mærke til at de stod på række, men det må så være hende der står forrest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes stedet er okay men får ikke meget omtale herinde. Havde 500 kr. i kontanter en dag jeg kom tilfældigt forbi. Fik 45 min tantra massage på stor dejlig briks og lang fortælling om hvor sundt det var at få bollerne æltet godt :-) hyggeligt og lige hvad der var brug for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Synes stedet er okay men får ikke meget omtale herinde. Havde 500 kr. i kontanter en dag jeg kom tilfældigt forbi. Fik 45 min tantra massage på stor dejlig briks og lang fortælling om hvor sundt det var at få bollerne æltet godt :smile: hyggeligt og lige hvad der var brug for

På hjemmesiden står der:

"Tantra Thai Aroma Massage er en sensuel og erotisk professionel massage for både mænd og kvinder."

Ganske kortfattet beskrivelse. Det har ikke været muligt for mig at få Prani til at uddybe mere konkret, hvad denne massage går ud på.

Har du mulighed for at give en beskrivelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...