Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

 

Her skulle så komme en god anmeldelse af Danske louise i aalborg, jeg faldt lidt for hendes billeder og ikke mindst hendes ydelser og pris.

Jeg fik en aftale i stand til kl 16.40 her søndag efter middag, fik en time til 1500Kr incl mange ting,kommunikation gik fint- jeg prøvede og ringe, men hun tog ikke telefonen, men alt hun skrev var på perfekt dansk, -hun skriver jo også hun er dansk i sin profil.

Hun har ikke mobilpay, så jeg skulle lige rundt i indre by og finde en hæveautomat, så jeg blev 5-10 forsinket- det skrev jeg til hende, men så havde jeg lidt besvær med, at finde den præcise adresse, prøvede og ringe igen, men hun tog den ikke, men skrev hun stod i døren, og tog i mod mig, jeg fandt hende og vil gik straks op på 1 sat til bollerummet, hun stak hånden frem og ville have pengene, jeg sagde vi lige skulle have klarlagt, hvad vi havde aftalt- og så faldt bomben, det skulle foregå på spansk WHAT?

Pigen spå fin ud, men jeg sagde nej tak, det sgu for meget, at hun skriver hun er dansk og så taler hun ikkke engang dansk eller engelsk- jeg tror der sidder en dansk mand bag, og svarer på alle vores beskeder! Jeg tror der var 3 bollerum på etagen, jeg mødte en anden pige der, på min vej ud, hun så faktisk godt ud, men jeg gider ikke det cirkus, med falskhed.

https://annoncelight.dk/showad/351549

Nå men jeg havde jo taget min viraga pille, så den kunne lige så godt blive udnyttet, så jeg kiggede lidt på AL og fandt denne skønhed i nærheden af Nibe- hov nu er hendes annonce væk ,men jeg fik hurtig kontakt, og vi aftale 30erne/1000kr uden kondom ! Ved ankomst var hun lang tid om at lukke op, men ind kom jeg og op på 1 sal , pigen er meget tynd og fra Ungarn - men igen ingen anmeldelse, for prisen var i mellemtiden steget til kr 1500, så pænt nej tak, og så råbte jeg en smule op, synes simpelthen det er svineri, at når vi har kørt 30 min ud til en flække, uden andre muligheder, det ved pigen / bagmanden, og så sætte prisen op- jeg havde nær hevet de sidste 500 op, men tænkte nej satme NEJ Hendes telefon nr- stod i annoncen er 91969195.

Og nu jeg er i det negative hjørne så får i lige denne her:https://annoncelight.dk/showad/338621 hun referer her til eroguiden, under navnet Lucia, men det er den anden henrivende Lucia, det er falsk markedsføring, hun burde udelukkes her fra eroguiden

knus og bedre held til jer

Ps jeg får vist en aftale med FRÆKT møde ved Randers i morgen og på onsdag skal jeg køre Lola fra Ålestrup til dame frisør 

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 17 timer siden:

Hola

 

Aquí debería haber una buena reseña de Danske louise en Aalborg, me enamoré un poco de sus fotos y no menos importante de sus servicios y precio.

Logré hacer una cita para las 16:40 este domingo después de la cena, obtuve una hora por 1500 coronas, incluidas muchas cosas, la comunicación fue bien. Intenté llamar, pero ella no atendió el teléfono, pero todo lo que escribió estaba en perfecto danés. , - escribe después de todo, también es danesa en su perfil.

Ella no tiene pago móvil, así que tuve que ir por el centro de la ciudad y encontrar un cajero automático, así que llegué entre 5 y 10 minutos tarde. Le escribí, pero luego tuve algunos problemas para encontrar la dirección exacta, intenté y Llamé de nuevo, pero ella no lo tomó, sino que escribió que se paró en la puerta y me saludó, la encontré e inmediatamente subí a 1 set a la sala de los bollos, me tendió la mano y quería el dinero, le dije que debería haber aclarado, lo que habíamos acordado- y luego cayó la bomba, iba a tener lugar en español ¿QUÉ?

La chica se veía bien, pero le dije que no, gracias, era demasiado que ella escriba que es danesa y luego ni siquiera habla danés o inglés. ¡Creo que hay un danés detrás y responde todos nuestros mensajes! Creo que había 3 bollos en el piso, conocí a otra chica allí, al salir, en realidad se veía bien, pero no me importa el circo, con la falsedad.

https://annoncelight.dk/showad/351549

Bueno, había tomado mi pastilla de viraga, por lo que bien podría usar, así que busqué un poco en AL y encontré esta belleza cerca de Nibehob; ahora su anuncio ya no está, pero me puse en contacto rapidente y acordamos ¡un condón! Al llegar, tardó mucho en cerrar la puerta, pero entró y subí al primer piso, la chica es muy delgada y de Hungría, pero de nuevo ningún informe, porque el precio había subido a DKK 1500, muy agradable, no gracias, y luego grité un poco, creo que es simplemente una tontería que cuando hemos conducido 30 minutos hasta un lugar, sin otras opciones, la chica / el chico detrás de lo sabe, y luego sube el precio - casi subo los últimos 500, pero pensé que no me satisfizo NO Su número de teléfono en el anuncio es 91969195.

Y ahora que estoy en la esquina negativa, obtenga esto: https://annoncelight.dk/showad/338621  aquí se referé a la guía órtica, bajo el nombre de Lucía, pero es la otra Lucía dazzling, es marketing falso, ella debería ser excluida aquí de la eroguide

abrazos y mejor suerte para ti

PD Veo una cita con la reunión de FRÄKT en Randers mañana y el miercoles tengo que llevar a Lola de Ålestrup a la peluquería de señoras 

Hello, I'm Lucía, I don't understand what you mean by false marketing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 17 timer siden:

  Og nu jeg er i det negative hjørne så får i lige denne her:https://annoncelight.dk/showad/338621 hun referer her til eroguiden, under navnet Lucia, men det er den anden henrivende Lucia, det er falsk markedsføring, hun burde udelukkes her fra eroguiden

Lige en heads up.

Det er den rigtige Lucia som har den profil som du linker til. Det er rigtigt at hun tidligere havde en anden profil på Annoncelight, men jeg kan 100% bekræfte at det er hende.

Så ingen grund til at være negativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 6 minutter siden:

Yes, I'm the real one, don't you remember me?

sorry luica I could not recognize you nor your name and age But I can't edit my post now I write mete when I'm at home It wasn't a criticism of you, but I thought someone else mentioned your name and your fine reviews Pardon

Del dette indlæg


Link til indlæg
IkkeSÅdum skrev, for 12 minutter siden:

Lige en heads up.

Det er den rigtige Lucia som har den profil som du linker til. Det er rigtigt at hun tidligere havde en anden profil på Annoncelight, men jeg kan 100% bekræfte at det er hende.

Så ingen grund til at være negativ.

Øv havde jeg vidst det var den rigtige Lucia havde jeg besøgt hende i går, men jeg kunne ikke kende hende på billederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 8.5.2023 at 17:17:

Øv havde jeg vidst det var den rigtige Lucia havde jeg besøgt hende i går, men jeg kunne ikke kende hende på billederne 

Lucia er tilbage i Aalborg hvis du stadig er fristet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
IkkeSÅdum skrev, den 16.6.2023 at 15:00:

Lucia er tilbage i Aalborg hvis du stadig er fristet.

Velkommen back Lucia, hun giver altid en fin services, desværre fik jeg posen tømt af Frækt møde i fredags 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...