Hop til indhold
Soho84

First timer Syddanmark/Fyn

Recommended Posts

Som skrevet har rigelig fantasi omkring at prøve en feminin TS. Forstiller mig evt. at starte med en omgang massage, evt med hj. Synes det kan være et stort spring med en “ekstra” pik, så forestiller mig det kunne være en super start. Nogle gode bud/inputs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det en gang - en latina med gode bryster og en røv, som de fleste kvinder ville være misundelig på. Det var mest noget, jeg gerne ville prøve og jeg er ikke som sådan pik-interesseret eller vil bolles. Hun gjorde mig klar med hånden og jeg kneppede hende i doggy. Det var som at kneppe en kvinde analt. Jeg rørte ikke hendes pik. Det jeg var kommet og vi snakkede, mens jeg tog tøj på tænkte jeg - "det var så det". Jeg har ikke gjort det siden eller tændt på det. 

Derimod tænder jeg på at DP en rigtig kvinde og det må gerne være en feminin TS. Jeg tænder ret meget ved tanken og har nogle gange forsøgt at få en thai ladyboy til at skaffe en veninde, som vi kunne bolle sammen. Det er så ikke blevet til noget.

Måske skal det heller ikke - nogle gang slår virkeligheden ikke fantasien.

Pøj pøj :-)

GFP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...