Hop til indhold

Beautiful Cristina i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/367772

Jeg havde en aftale med en GP, som desværre blev aflyst i sidste øjeblik. Derfor stod jeg med penge på lommen og med uformindsket lyst til at møde en sød pige. Jeg så Christinas annonce, og selvom det ikke lige var, hvad jeg normalt ville vælge, var jeg sikker på, at det ikke kunne gå helt galt.

Hun svarede hurtigt, og ti minutter senere var jeg på adressen: en villavej i Østerbyen, hvor huset lå meget indiskret. Fuldt udsyn for alle naboer og et bosted ved siden af - ikke engang en hæk eller rækværk til at dække ved indgangsdøren. Så walk of shame op til døren, hvor der blev lukket op ret hurtigt.

Cristina tog imod med et smil. Hendes billeder ligner hende ganske godt. Jeg blev vist ind på et værelse, imens hendes telefon bimlede løs. Der stod en godt udbollet boksmadras fra Jysk 90x200-ish, lidt affald, åbnede kondometuier og halvfyldte colaflasker rundt omkring. Cristina satte sig på sengen, svarede på beskeder mens vi fik klaret betaling, og smuttede igen. Jeg gentog lidt mere usikker min tanke inde i hovedet: “det kan ikke gå helt galt”

Jeg smed lidt tøj og kunne høre Cristina komme tilbage, fordi hun talte højlydt i telefon. Hvis jeg skulle gætte, ville jeg sætte en tyver på, at det var rumænsk…men lad os sige østeuropæisk. Hun afsluttede samtalen, da hun kom ind, vi smed tøjet og lagde os på sengen. Jeg nåede lige at lægge min hånd på hendes hofte, da en besked tikkede ind. Den skulle hun åbenbart svare på, og det skete flere gange. Til sidst ringede telefonen og med vrede gloser , som jeg nok ikke vil ha’ oversat, rejste hun sig og tog opkaldet, mens hun gik. Der fulgte en højlydt samtale…så højt at jeg kunne høre, at det var en mand. Jeg havde ikke mod på mere. For mig at se stod valget mellem en håbløs diskussion om af få penge tilbage, eller at fuldføre projektet og knalde hende. Jeg havde ikke lyst til nogen af delene: ville hellere gå i livslangt cølibat end at være sammen med hende. Så klædte mig på og var på vej ud af værelset, da Cristina kom tilbage.

”I’m sorry it was my sister, she’s sick” fortalte hun mig. “No problem” svarede jeg. Tog en dyb indånding, åbnede døren og krydsede fingre for ikke at møde nogen på vej ud til bilen.

Jeg har valgt at se positivt på den her oplevelse. Først og fremmest godt at blive mindet om, hvor fantastisk dejlige de GP’er, man plejer at besøge, i virkeligheden er. Og så er jeg glad for at ha’ bidraget til Cristinas søsters helbred…mine penge går forhåbentlig til antibiotika, så hun kan få bugt med den slemme halsbetændelse, som den meget ru stemme godt kunne gi’ bange anelser om :-/

Redigeret af vest74

Skrevet

Den adresse skal man holde sig LANGT væk fra, det er en værre bule!

Skrevet

Dejlig positiv fortælling på det du oplevede :-)

Skrevet

Pas på dem med halsbetændelse. Gonoré kan sætte sig i halsen. Jeg havde holdt mig bort :shock:

God beslutning, Vest74 ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.