Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle det ny sted i Lyngby tjekkes ud.

http://wandee-wellness.dk/cms/index.php

Karakter 1 - 10 med 10 som det bedste

Stedet: 8

Det er lækkert, virker nyt og med noget nær den mest diskrete indgang man kan ønske sig, når man tænker på, hvor centralt stedet ligger.

Rent håndklæde på sengen og tilbudt noget at drikke.

Det eneste der trækker lidt ned er toilet/badeværelse - det er godt nok småt.

Pigen (eller skulle vi sige damen): 5

Jeg fangede ikke navnet. Ikke snakkesagelig, men virkede flink nok. Var ikke indladende på nogen måde, men holdt sig til massagen. Fik en 50'er i drikkepenge og tror I hun så meget som sagde tak? Nææææ - det gav en karakter mindre.

Ydelsen : 5

Indrømmet - jeg kom for at prøve det nye sted OG få min. en god spiller.

Der var ikke snert af en antydning af, at hun gav mere.

Hendes massage alene var til et 7-tal, men skuffelsen trækker altså ned.

God hård massage. Startede uden olie og sluttede med. Blev vasket godt af, så næsten alle olieduftspor forsvandt. Afsluttede med ansigtsmassage.

Ekstra: xxx intet

Pris vs ydelse: 5

250 for en halv time må siges at være nogenlunde standard. Jeg kommer dog altid af med 300, da jeg aldrig har en 50'er med mig (det må jeg lære).

Men standart ydelse til standart pris.

Overordnet: 6

Lækkert sted og der leves standart-massage - dog med håbet om mere (se: beretningen)

Beretningen

Så skulle det ny sted i Lyngby tjekkes ud. De prøver jo at komme ind på et marked, hvor konkurrenten jo leverer  ....  :mrgreen:  nok så lækre ydelser, så mon ikke de her gerne vil give et godt indtryk?

Jeg havde tjekket beliggenheden ud på forhånd, og det må siges at være diskret. Selv den mest blufærdige massagekunde vil ikke få røde kinder her.

Jeg blev lukket ind af en meget sød yngre pige  :mrgreen:  God jul sagde jeg til mig selv  :-P . Det bliver nok en dyr julegave...But I'm worth it!  :-P

Og søreme om ikke hendes lige så søde veninde stod lidt længere inde i lokalet.

Den første følger mig ind i et rart rum, hvor jeg bestiller en halv times oliemassage. Og jeg beder lige om at låne toilettet.

Tilbage i rummet kommer nu mamasan ind.... :???:

Ikke fordi hun er grim eller specielt tudsegammel, meeen nu havde jeg jo sat næsen op efter en af de meget søde unge piger.

Nå..... fin fin massage og på vej ud igen stod de to igen og smilte sødt.

HVAD F.........????? :mad:

Kommer jeg igen?

Jeg giver det nok en chance mere på et tidspunkt, for de to så sku lækre ud.

Give det ikke mere pote, ja så er det tilbage til de vante omgivelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit bidrag.

Det er altid rart, når nogen vover pelsen i en pionérindsats, som andre (forhåbentlig) og kan følge op på og have glæde af – eller være advaret mod .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Har nu også fået besøgt Wandee. Ligger et fint sted. Flotte lokaler. Havde booked en times massage, og blev lukket ind af Gigi ... eller Chichi ... det udtaltes med lidt "pitch". Hun har tidl været i Sverige, men nu i DK. Jeg bad om sportsmassage, og hun spurgte, hvad det var. Jeg sagde, at det stod på deres website. Så måtte hun ud til mamasan og høre, hvad det er for noget. Kun mamasan kunne levere sportsmassage, men hun var optaget. Jeg havde ikke lyst til at vente, så jeg aftale med Chichi, at hun kunne kombinere noget hård thai og oliemassage. Hun lignede en, som havde fået det ønske for første gang. Men ... hun gjorde det super godt, god hård massage,mog kom godt rundt. Og der kom ikke nogen tilbud om mere. Vi havde en god snak undervejs. Hun er faktisk sød. Næste gang skal jeg se om oplevelsen kan udvikle sig ... det tror jeg, at den kan. Denne gang havde jeg en anden plan ... og trængte virkelig til noget hård massage. 400 kr. !

Del dette indlæg

Link til indlæg

I følge mine efterretninger, er mama jo den tidligere ejer af  505!!!

Sååå, mon ikke der efterhånden kommer lidt mere knald på liggehønen?? :cool:

Jeg tror du tager fejl, Arne D. - det er bestemt ikke mit indtryk, at der er tale om nogen tidligere ejer af 505.

Nu ved jeg så heller ikke lige, hvad dit behov for at nævne det, er, men "dine efteretninger" er tilsyneladende ikke pålidelige

efter det, jeg har erfaret.

Ellers et virkeligt flot sted, hvilket også fremgår af unip's indlæg for lidt siden.  Faktisk et usædvanlig flot sted, som straks signalerer, at her er der gjort noget for at man skal føle sig godt tilpas og i gode hænder, som det meget morsomt er beskrevet på deres hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I følge mine efterretninger, er mama jo den tidligere ejer af  505!!!

Sååå, mon ikke der efterhånden kommer lidt mere knald på liggehønen?? :cool:

Jeg tror du tager fejl, Arne D. - det er bestemt ikke mit indtryk, at der er tale om nogen tidligere ejer af 505.

Nu ved jeg så heller ikke lige, hvad dit behov for at nævne det, er, men "dine efteretninger" er tilsyneladende ikke pålidelige

efter det, jeg har erfaret.

Ellers et virkeligt flot sted, hvilket også fremgår af unip's indlæg for lidt siden.  Faktisk et usædvanlig flot sted, som straks signalerer, at her er der gjort noget for at man skal føle sig godt tilpas og i gode hænder, som det meget morsomt er beskrevet på deres hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Jeg har prøvet stedet to gange, med hvert sit resultat.

Første gang var det en vildt lækker svensk pige, tror hun hed Nong eller noget i den stil. Da hun havde sagt at det kostede 400, men tøvede på den rigtige måde. Spurgte jeg om man kunne købe noget ekstra. 700 for 1 times massage og håndjob, eller body to body massage og håndjob til 1000 kr. Jeg valgte det sidste, og det var fantastisk. Jeg fik rigtig god massage, samtidigt med at hun gned sine bryster og fisse op og ned af min krop. Til afslutningen lagde hun sig så min hånd automatisk lå på hendes dejlige lille røv. Hun begyndte at kysse mig, og jo tættere jeg kom på udløsning, jo mere arbejdede hendes tunge i min mund. Helt fantastisk og den bedste thaimassage jeg nogensinde har fået, og jeg har fået en del. 

En uge efter besluttede jeg at gentage succesen, men det var desværre ikke den samme pige. Da jeg spurgte, var der ikke antydningen af at man kunne købe noget ekstra, og den massage jeg fik var langt fra lidenskabelig. Desuden var der et krøllet håndklæde på sengen da jeg kom, som hun bare lige rettede på plads igen.

Øv øv.

Redigeret af thaihaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte også Nong (hun staver det Nonj ... ??) forleden. En god oliemassage til 400 kr. Jeg bestilte massage som start, og hun fiskede på en sjov undertrykt måde efter om jeg var interesseret i mere eller andet end oliemassage. Jeg spurgte tilbage, hvad om der var noget hun var specielt god til ... hvilket hun bekræftede. Så fik jeg en times massage ... hun brugte simpelthen al tiden, så det blev slet ikke til happy ending. Det blev et lille spil, for kontakten var helt sikkert til stede, men spillet gik vist på, hvem der holdt længst, Og det gjorde vi begge. Så, jeg må forbi igen, og se hvor langt vi så kan komme ... men så bliver det lidt mere eksplicit. Spændende.

Hun sagde, at hun var ny, og komet i sidste uge. Det kan vist ikke helt passe .... eller også er hun kommet igen ... for hun bor i Sverige og er i Lyngby et par uger af gangen.

Redigeret af unip

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...