Hop til indhold

Fra Corona til Silikone

Featured Replies

Skrevet

Fra corona til silikone.

Den ene epidemi har afløst den anden. I godt et par år har Corona skabt problemer for massage branchen, og dermed også for os som er kunder i denne branche - nu ser det ud til at corona epidemien er på vej væk, men desværre er den blevet afløst af et problem, som jeg opfatter som mindst lige så træls, nemlig en silikone epidemi, som desværre ser ud til at være på vej til at være normen - især i Thai branchen er det gået helt galt - her er flertallet af pigerne desværre blevet syntetiske.

Jeg ved ikke hvem der har efterspurgt denne forandring, jeg har i hvert fald ikke. 

Jeg vil opfordre administratoren til at oprette 3 nye afsnit under Eroguide -

Afsnit 1: Anmeldelse af silikonefrie piger i Jylland.

Afsnit 2: Anmeldelse af silikonefrie piger på Fyn.

Afsnit 3: Anmeldelse af silikonefrie piger på Sjælland. 

Men hvis det skal virke, vil det selvfølgelig kræve, at vi brugere melder ind på hvad det er, som vi har haft fingrene i. 

Skrevet

Du kunne jo også start med at lave et hashtag man kunne bruge f.eks.

#silikonefri

Så vil det være rimeligt nemt at søge de silikonefri anmeldelser frem

Bare et forslag

God søndag

Redigeret af paabesoeg

Skrevet
  • Author
paabesoeg skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo også start med at lave et hashtag man kunne bruge f.eks.

#silikonefri

Så vil det være rimeligt nemt at søge de silikonefri anmeldelser frem

Bare et forslag

God søndag

Det ser ud til at hashtag kan være en nem løsning. Så må jeg se at få lært at lave hashtag - men man skal selvfølgelig huske, at hvis det hele skal blive til noget brugbart, så er de nødvendigt at så mange som muligt rapporterer ind.

Redigeret af GLstodder

Skrevet
GLstodder skrev, for 3 timer siden:

Men hvis det skal virke, vil det selvfølgelig kræve, at vi brugere melder ind på hvad det er, som vi har haft fingrene i. 

Og skal det virke endnu bedre, så skal alle der køber sex tilmeldes Eroguide :D  Lige nu er der kun ca 0.35% af de danske sexkøbere online.:ph34r:

Skrevet

Nu er det jo ikke ligefrem sådan at jeg vælger dem fra hvis de er silikone fri, hvis bare "de" kan stå selv :D

Jeg syntes det er en dejlig ny trend :rolleyes:

Skrevet

Er glad for brysterne uanset hvordan de er, blot de silikone fri.:)

Men da jeg næsten kun besøger Thaimassage, er det umuligt at undgå det forbandede silikone.:(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.