annimist 59 Skrevet 7. Maj, 2023 Er der nogle gode bud på piger med store røve, som er aktive i øjeblikket i Københavnsområdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 20 Skrevet 13. Maj, 2023 Jeg savner en som Yvette! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 13. Maj, 2023 Kalxzx skrev, for 2 timer siden: Jeg savner en som Yvette! Så kør ud til hende hun er i Frederikssund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annimist 59 Skrevet 13. Maj, 2023 Kunne også godt Yvette igen, men det er lige langt nok væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 20 Skrevet 14. Maj, 2023 Ja, det er det samme for mig desværre. Men hendes røv er noget af det bedste! Desværre har jeg ikke set eller hørt om noget tilsvarende her i Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osten 0 Skrevet 30. Maj, 2023 Er der nogen der ved hvor Yvette er blevet af? Jeg synes ikke jeg har kunnet finde hendes annoncer i et stykke tid… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg