Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu en "new guy" på paletten.

Tro mig, jeg har fulgt jer andre. Faktisk blev min bededag reddet af en anmeldelse af annonce af tvivlsom karakter, så jeg søgte andre græsgange. Jeg endte hos Anja (Lea) og det var lige præcis hvad jeg havde forstillet mig en god dag skulle være.

https://annoncelight.dk/showad/365030

Jeg har været hos de sædvanlige i Støvring, men Anja tager prisen som den mest snaksaglige og hjemmevante GP jeg endnu har mødt.

Setup var nemt. Kommunination på engelsk gik gnidnigsfrit. Hun er en keeper, som alle der har mødt hende sikkert vil vide. Det var et møde jeg absolut vil huske og hvis trangen byder sig, er jeg på adressen igen. Hun tilbyde en gf experience og jeg bookede 45 minutter for at have tid nok til at komme lidt ind på livet af hende. Det var intet problem og hun leverede varen hele vejen (det føles lidt sjovt at kalde det "en vare", men det er trods alt en transaktion).

I kan roligt søge denne vej. Det vil hun - hvis i er ordentlige gentlemens - sætte pris på. Hvis jeg skulle sætte en streg under det sidste, er det fordi jeg følte mig i de bedste hænder. Anja får dig til at føle dig velkommen. Kom blot glad, men vær nu en god gut, ikke!

Redigeret af Baggårds Skunk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...