Hop til indhold

Op på toppen af bjerget - sammen

Featured Replies

Skrevet

Når man har knaldet meget i sit liv, opstår der nogle gange et særligt øjeblik af lykke og fred sammen med pigen. Det er kostbart, dette øjeblik. Og det kan heldigvis genbruges. Man mærker det også, når man kører hjem efter det enestående vellykkede GP-besøg. Man ved allerede her, at det er en af de der oplevelser i den absolutte top 3.

Det gjorde jeg for nylig. Kørte hjem. Godt og sensuelt gennemknaldet - og det kan jeg garantere, at hun også var. Alt fungerede. Langt forspil, dyb øjenkontakt, begge klar til nuanceret leg, og så de høje forløsende suk, da vi nåede toppen af bjerget - sammen.

Kom ikke og forklar mig, at GP-sex kun handler om penge. Det foregår med et honorar, javel.  Men det handler også om samspil, respekt, tryghed og en lyst til hinanden, hvis man deler erotiske ambitioner. Erfaring møder erfaring. Derfor vender jeg altid tilbage til mine faste GPs. Vi kender hinanden ud og ind (igen, undskyld udtrykket, men det er meget dækkende.....også her undskyld udtrykket...hvordan får jeg viklet mig ud af de her dobbeltbetydninger?)

Hold da op, hvor kan begge parter få meget ud af 2100 kroner for vel over en time i lystens verden. Jeg siger tak.

Skrevet

du kan ikke bare komme med sådan en udmelding uden at fortælle os hvem det var ! hehe

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 27 minutter siden:

du kan ikke bare komme med sådan en udmelding uden at fortælle os hvem det var ! hehe

hehe.....min Top 3 eller Top 4?.....nogle M'er + et A.

Men jeg tror, at mange andre brødre har denne mulighed for at komme op på toppen af bjerget, og de når det sikkert også, med deres faste GPs, som de har kendt i flere år. Det er nok det, der skal til. Det dybe kendskab til, og respekt for, hinanden.;) 

Skrevet

Jeg er med i det du skriver. Jeg har også oplevet noget lignende med nogle GPer.

Den bedste oplevelse jeg har haft var det med en pige som sagde at hun ville kun prøve at være GP en gang i mellem- ikke som fast arbejde. Jeg besøgte den pige to gange på en dag, så godt var det at have sex med hende. Hun havde ingen anmeldelser, det var ren held. Vi blev ikke forelsket eller noget, men den dag er muligvis mit nr 1 oplevelse og det var ikke noget jeg forventede da jeg mødte hende. Jeg har fornyligt lagt mærke til at noget lignende skete med 2-3 andre piger, men ikke på den samme måde. 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Kom ikke og forklar mig, at GP-sex kun handler om penge. Det foregår med et honorar, javel.  Men det handler også om samspil, respekt, tryghed og en lyst til hinanden, hvis man deler erotiske ambitioner.

Amen, og spot on

Skrevet

Jeg tror ikke pigerne behøver alfonser/loverboys/managers, når vi har halvblinde fanboys.

Man skal bare læse anmeldelserne...Vi læser næsten udelukkende om engle der kommer fra Himlen.

Redigeret af italianovero

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Men jeg tror, at mange andre brødre har denne mulighed for at komme op på toppen af bjerget, og de når det sikkert også, med deres faste GPs, som de har kendt i flere år. Det er nok det, der skal til. Det dybe kendskab til, og respekt for, hinanden.;) 

Spot on.

Jeg har været der med @Frække Tanja

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 14 timer siden:

hehe.....min Top 3 eller Top 4?.....nogle M'er + et A.

hehe har stadig de to m til gode hehe . kan det passe du ikke har anmeldt den ene m ?

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

hehe har stadig de to m til gode hehe . kan det passe du ikke har anmeldt den ene m ?

Hej igen, 

Jeg har anmeldt alle tre M'er....:P

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

Hej igen, 

Jeg har anmeldt alle tre M'er....:P

Morten, Michael og Martin.

Signor Cuoco...calma.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.