Gæst Skrevet 16. December, 2013 Vil lige høre om nogen har været der? Jeg har en drøm om at få et blowjob mens der bliver "gået til den" rundt omkring mig. Min lækre "besøgsveninde" er jeg ved at lokke med på ideen, det eneste hun er betænkelig er om hun skulle være så uheldig at møde en tidligere kunde, nu skal det siges hun kun var "aktiv glædespige" ganske kort tid, og idag kun tager et par faste "kunder",så jeg har prøvet at overbevise hende om det ikke sker ) Det er ikke meningen at jeg vil "hoppe" på andre, men har aldrig været i swingerklub, og tanken om sex i samme rum som andre par tænder sgu ) Så vil bare høre lidt om stedet, hvilke typer der kommer der eller evt om der er bedre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 16. December, 2013 Jeg kom der en del for nogen tid tilbage sammen med min eks, og har kun lovord til overs for stedet. Diskret beliggende på landet, meget lækre faciliteter med stor indendørs wellness afdeling, udendørs spa på terassen med udsigt over landskabet, hyggeligt barområde, mange forskellige bolle- og legerum og også en S/M kælder. Ejerne/værterne er søde, hjælpsomme og gæstfri, og der er en afslappet og hyggelig stemning blandt alle på stedet. I swingerverdenen regnes det for klart den bedste klub i Jylland, og måske endda den bedste i DK. Hvad så, hvis din veninde møder tidligere bekendte i klubben? Alle gæster er der jo af én og samme grund! Tag I bare afsted! Jeg kan varmt anbefale Tucan. Savner faktisk de frække besøg der.. Vh. Sidespringeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2013 Det lyder godt, har også læst mig frem til at stedet skulle være fedt. Desværre har min veninde takket nej i første omgang, så jeg må se om jeg kan finde en anden lækker kvinde at tage med, mon ikke det lykkedes ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2013 Har fået oplyst at d 20/12-2013 starter ny swingerclub i Randers.... Efter sigende skulle der være lagt meget vægt på wellness i form af dampbade osv... Det skulle ligge ret centralt... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2013 Lyder ellers godt det i Randers, men der er pokkers langt fra Fyn, men hvis du kommer der Line, kunne det da godt være bilen kunne finde derop ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2013 Lyder ellers godt det i Randers, men der er pokkers langt fra Fyn, men hvis du kommer der Line, kunne det da godt være bilen kunne finde derop ) pigekollektivet ligger ret tæt på, så jeg afventer da spændt, om vi bliver ramt økonomisk af det, eller om de herre der ikke får noget kommer til os sf... Jeg tager kun i andre slags klubber i Randers smiler... Men tak for budet. Juleknus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. December, 2013 Øv øv øv det var ærgerligt, så må jeg satse på Tucan ved Kolding. Også juleknus til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12897 Skrevet 17. December, 2013 Desværre er der næsten overalt så mørkt i Tucan klubben - men det kunne så være en fordel for din veninde Ellers ligger der jo en lille intim swingerclub i Ringe http://www.afroditeclub.dk/ , hvor der nok ikke kommer så mange og chancen for at blive genkendt er nok endnu mindre end i Tucan. Jeg havde ihvertfald en hyggelig aften der i sommers. - søg evt. anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg